برگزیده ها

مازندمجلس: محمود صادقی نسبت به افزایش قیمت بلیت هواپیما توسط واسطه‌گران در شرایط بد آب و هوایی به وزیر راه و شهرسازی تذکر داد.

مازندمجلس: اکبر رنجبرزاده عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی، در جلسه علنی امروز(سه‌شنبه، 10 بهمن) پارلمان، تذکر کتبی نمایندگان به رئیس‌جمهور و مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.
تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور به شرح زیر است:
**تذکر کوچکی‌نژاد نماینده رشت به وزیر بهداشت، عدم استفاده اورژانس از امکانات موجود برای کمک به مردمی که گرفتار برف در جاده‌ها شده بودند.
**تذکر ناصری‌نژاد نماینده شادگان به اتفاق 11 تن از نمایندگان به رئیس‌جمهور درباره علت عدم توجه به وضعیت رودخانه کارون و تخلیه پس‌آب‌ها و فاضلاب‌ها در آن چیست؟
**تذکر کوچکی‌نژاد نماینده رشت به وزیر کشور، نیروی انتظامی در خدمات‌رسانی به مردم در بحران برف عملکرد ضعیفی داشت.
**تذکر فرهنگی نماینده تبریز به اتفاق 3 تن از نمایندگان به رئیس‌جمهور و وزرای راه و کشور، ضرورت بررسی اقدامات دستگاه‌های مسئول و کوتاهی‌های راهداری، شهرداری و فرمانداری تهران در مدیریت راه‌های منتهی به تهران در تاریخ (7،8، 9 بهمن) که باعث آسیب‌های زیادی به مردم در مسیر‌های یاد شده گردیده است.
**تذکر سالک نماینده مردم اصفهان به وزیر کشور، پس از 20 سال پیرامون تقسیمات کشوری با عنایت به رشد شاخصه‌ها از جمله رشد نرخ جمعیت و گسترش شهر‌ها، هر چه سریع‌تر با صدور و مصوبه ارتقاع شهر‌های شرق اصفهان به شهرستان و ایجاد فرمانداری اقدام جدی صورت پذیرد.
**تذکر فرهنگی نماینده تبریز به وزیر ارتباطات، ضرورت اجتناب از جمع‌آوری تلفن‌های ثابت از اماکنی در حال احداث بنا می‌باشد.
**تذکر کوچکی‌نژاد نماینده رشت به رئیس‌جمهور، هلال‌احمر در برف چند روز اخیر بسیار ضعیف عمل کرده است.
**تذکر احمد امیرآبادی‌فراهانی نماینده مردم قم به وزیر راه درباره ضعف عملکرد راهداری استان تهران در پیشگیری یخ‌زدگی اتوبان تهران به  قم و جاده قدیم تهران به قم.
**تذکر کوچکی‌نژاد نماینده رشت به وزیر راه، کنترل بحران برف در جاده‌های کشور بسیار ضعیف عمل شده است.
**تذکر محمود صادقی نماینده تهران به وزیر راه درباره اینکه چرا در شرایط بد آب و هوایی و اختلال در سیستم هواپیمایی کشور به جای تلاش برای کاهش مشکلات مردم، امکانات هواپیمایی را چند دلال چارترکننده در اختیار گرفته‌اند و قیمت بلیط‌های اضافه را چند برابر گران کرده‌اند.
نماینده تهران رئیس‌جمهور نمایندگان کوچکی‌نژاد درباره فرمانداری راهداری ضرورت صادقی اصفهان هواپیمایی بسیار تبریز فرهنگی امکانات مسئولان اتفاق محمود عملکرد بحران اجرایی