برگزیده ها

مازندمجلس: فعالان فلسطینی امروز (سه شنبه) در اعتراض به مواضع دونالد ترامپ در قبال قدس، یک هیاتی از وزارت خارجه آمریکا را از شهر بیت لحم در جنوب کرانه باختری بیرون کردند.

مازندمجلس:
محمداللحام، عضو شورای انقلابی جنبش فتح در مصاحبه با خبرگزاری آناتولی ترکیه گفت: این گروه از فعالان فلسطینی جلوی هیاتی از وزارت خارجه آمریکا را که از اتاق صنعت و تجارت بیت لحم بازدید کرده بود، گرفته و آنها را بیرون کردند.
اللحام گفت: فعالان جلوی خودروهایی را که اعضای این هیات سوار بر آن بودند، گرفته و پرچم‌های فلسطین را برافراشتند و شعارهایی در محکوم کردن سیاست‌های آمریکا سر دادند.




وی گفت: فعالان فلسطینی به هیات آمریکایی اعلام کردند که از آنها نه در شهر بیت لحم و نه در فلسطین کسی استقبال نمی‌کند.
در همین راستا، شبکه روسیا الیوم گزارش داد که فعالان فلسطینی به سمت این هیات در هنگام خروجش از اتاق تجارت و صنعت در استان بیت لحم، تخم مرغ و کفش پرتاب کردند.
همچنین در اعتراض به تصمیم دونالد ترامپ مبنی بر به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل؛ ده‌ها فلسطینی امروز خواهان بسته شدن دفتر امنیتی آمریکا در شهر رام الله در مرکز کرانه باختری شدند.
از سوی دیگر، ۱۳ هزار کارمند در اداره‌های آژانس کار و امدادرسانی فلسطین (آنروا) خشم خود را نسبت به دولت آمریکا به دلیل کاهش حمایت‌ها از این سازمان بین‌المللی ابراز کرده و با برگزاری تظاهرات گسترده‌ای، نسبت به طرح‌ها برای انحلال این سازمان هشداد دادند.
کارمندان آنروا از تمامی مناطق نوار غزه در مقابل مقر این سازمان جمع شده و از آنجا در راهپیمایی گسترده‌ای به سمت مقر اصلی این سازمان حرکت کردند و با سر دادن شعارهایی سیاست‌های آمریکا در راستای کاهش حمایت‌ها از این سازمان را محکوم کردند.
بسیاری از آنها کودکان خردسال خود را نیز در جریان این راهپیمایی آورده و تاکید کردند که حقوق آوارگان یک خط قرمز است.
فعالان فلسطینی آمریکا فلسطین آنروا دادند حمایت‌ها گسترده‌ای راهپیمایی سیاست‌های محکوم تجارت بیرون گرفته آمریکایی شعارهایی گزارش