برگزیده ها

مازندمجلس: رئیس‌جمهور تاکید کرد: کسی نمی‌تواند ملت ایران را از بیان ابراز نظر و نقد و اعتراض بازدارد گوش همه مسئولان باید در برابر مطالبات و خواست مردم شنوا باشد.

مازندمجلس: حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور پس از تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل عنوان کرد: زمانی که مردم امیدی به رهایی از ظلم نداشتند شاه به جای همه ملت باید فکر می‌کرد و فرمان می‌داد و همه آنها که به عنوان مقام عالی رتبه کشوری و لشکری بودند جز نوکری و جان نثاری و مطیع اوامر شاه بودن کاری نداشتند.
‌وی افزود: امام به دست مردم حکومت مردم‌سالار را در این سرزمین مستقر کرد و مردم‌سالاری در پناه اسلامیت بنا نهاده شد. می‌توان اساس آنچه امام برای ما به یادگار آورد را جمهوریت و اسلامیت دانست. ملت ما هرگز از این دو اصل بر نمی‌گردد آنها که تصور می‌کنند قدرت استکباری در اختیار دارند و شورای امنیت سازمان ملل را فرامی‌خوانند باید به خوبی درک کنند ملت ایران هرگز از یادگار امام و جمهوریت و اسلامیت برنمی‌گردد. بازگشت به عقب از محالات است.
رئیس‌جمهور تاکید کرد: مردم روزهای سیاه و تاریک را پشت سر گذاشتند. هیچ کسی از نور به ظلمت گذشته بر‌نمی‌گردد. امام به ما یاد داد بقای حکومت و سرزندگی آن با نظر مردم و رای مردم است. این مردم هستند که حاکمیت ملی را به دست آوردند و آن را حفظ می‌کنند و جمهوری اسلامی را برای همیشه پاس می‌دارند.
 روحانی با بیان اینکه در این سرزمین برای ما سه اصل اساس است، گفت: اسلام، ملت ایران و کشور ایران اصول اساسی ما هستند. همه چیز باید حول این سه در چرخش باشد تا زمانی که مردم عاشق فرهنگ اسلام هستند و به ایران عشق می‌ورزند و وحدت ملی را پاس می‌دارند.
 وی خاطرنشان کرد: هیچ قدرتی نمی‌تواند مسیر ملت را عوض کند. راه اصلی مردم‌سالاری انتخابات است. مردم از طریق انتخابات و پای صندوق رای اعلام نظر می‌کنند. جمهوری اسلامی تاکنون ۱۲ انتخابات ریاست‌جمهوری و ۱۰ انتخابات مجلس و ۵ انتخابات شوراها و ۵ انتخابات خبرگان و چندین همه پرسی را پشت سر گذاشته و به خوبی می‌داند سرنوشتش با قواعد مردم‌سالاری پای صندوق آرا تعیین می‌شود.
روحانی تاکید کرد: مردم سالاری فقط انتخابات نیست. حضور و مشارکت دائمی مردم و تعاون و یاری مردم به یکدیگر و اعتراض و نقد حق مردم است. کسی نمی‌تواند ملت ایران را از بیان ابراز نظر و نقد و اعتراض بازدارد گوش همه مسئولان باید در برابر مطالبات و خواست مردم شنوا باشد.
ادامه دارد...
انتخابات مردم‌سالاری اسلام اسلامیت تاکید جمهوریت جمهوری یادگار نمی‌تواند اعتراض صندوق سرزمین می‌دارند اسلامی نداشتند برابر مسئولان محالات بازگشت مطالبات روحانی جمهور زمانی عنوان حکومت