برگزیده ها

مازندمجلس: یازدهمین سالگرد مفقود شدن «باب لوینسون» مامور سابق اف‌بی‎آی که ادعا می‎شود حین سفر به جزیره کیش گم شده است؛ بهانه‎ای به دست سناتورهای آمریکایی داد تا خواستار تحریم ایران شوند.

مازندمجلس: به گزارش نامه نیوز به نقل از سایت سنای آمریکا، ۴ سناتور از هر ۲ حزب جمهوریخواه و دموکرات آمریکا طرحی را ارائه کردند که هدف از آن اعمال تحریم‌های بیشتر علیه ایران است.
این بار، سناتورها «مارکو روبیو»، «جان کورنین»، «باب منندز» و «بیل نلسون» برای ارائه چنین طرح ضد ایرانی پرونده «رابرت لوینسون» مامور سابق اف‌بی‌آی را بهانه کردند که به ادعای آمریکایی‌ها در سال میلادی ۲۰۰۷ حین سفر به جزیره کیش مفقود شده است.
این طرح که «قانون مسئولیت‌پذیری ایران در قبال حقوق بشر و گروگان‌گیری آمریکایی‌ها» نام دارد به مناسبت یازدهمین سالگرد مفقود شدن لوینسون ارائه شده است.
در بخشی از بیانیه روبیو که در دور نخست انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا یکی از نامزدهای حزب جمهوریخواه بود، دولت ایران به تجاهل در خصوص سرنوشت این مامور سابق اف‌بی‌آی متهم شده است.
سناتور نلسون از حزب دموکرات آمریکا نیز با تکرار ادعای مشابه، ایران را مسئول گم شدن لوینسون معرفی کرد و مدعی شد باید فشارها بر این کشور را تا زمان بازگرداندن لوینسون ادامه داد.
آمریکا لوینسون ارائه سناتور ادعای آمریکایی‌ها مفقود اف‌بی‌آی نلسون جمهوریخواه دموکرات روبیو مامور