برگزیده ها

مازندمجلس: امروز بیش از هر زمان دیگر محتاج این هستیم که شرایط قبل از انقلاب را برای خود و فرزندانمان بازگو کنیم و به توانمندی ها و پیشرفت های بزرگی که از ثمره انقلاب پدید آمده ببالیم. باید بدون اغماض، ضعف های خود را ببنیم و تلاش کنیم از آن ها عبور کنیم و این ممکن نیست مگر با دمیدن روح امید در جامعه.

مازندمجلس: به گزارش نامه نیوز یادگار امام تاکید کرد: امروز دشمنان نظام و مردم ایران بیش از هر چیزی امید مردم را هدف قرار داده‌اند، بنابراین پمپاژ یاس حتی اگر نابخردانه توسط برخی دوستان انجام شود، نتیجه‌ای جز بهره‌برداری دشمنان ندارد.
حجت الاسلام سیدحسن خمینی روز چهارشنبه پس از سخنان رییس جمهور در حرم مطهر امام راحل افزود: سخنان شیوا و دلنشین و حکیمانه ریاست جمهوری را شنیدیم که جامع و کامل به گذشته و آینده انقلاب اشاره کردند و در سخنانشان در بخش های کلان به نقاط قوت و توانایی نظام اشاره کردند. پایه های مستحکم نظام جمهوری اسلامی بر نقاط بسیار قدرتمند و توانایی بنا شده که ناشی از روح دینداری، استقلال طلبی، آزادی خواهی و نگاه به آینده است.
وی اظهار کرد: امروز بیش از هر زمان دیگر محتاج این هستیم که شرایط قبل از انقلاب را برای خود و فرزندانمان بازگو کنیم و به توانمندی ها و پیشرفت های بزرگی که از ثمره انقلاب پدید آمده ببالیم. باید بدون اغماض، ضعف های خود را ببنیم و تلاش کنیم از آن ها عبور کنیم و این ممکن نیست مگر با دمیدن روح امید در جامعه.
یادگار امام تصریح کرد: امروز اعتماد مردم را با توانایی هایشان مورد هدف قرار داده اند. یکی از بزرگترین شعارها و آرمان های امام که به ما آموخت «ما می توانیم» بود تا با توانمندی ایرانی و ذهن و فرزندان ایران بتوانیم از همه مشکلات عبور کنیم. در طول سال های پس از انقلاب روزهای درخشانی در پرتو این توانمندی بزرگ پشت سر گذاشتیم. آینده بزرگی پیش روی مردم است که در سایه اعتماد به مسئولین و اعتماد مسئولین به مردم و در سایه امید به آینده ممکن است.
یادگار امام گفت: به یکایک مردم عرض ادب دارم و از خداوند می خواهم آینده این سرزمین را بلندتر، والاتر و شکوفا تر از گذشته قرار دهد و مشکلات را به لطف کرامت خود بردارد. دوام نظام مقدس را در سایه مقام معظم رهبری مسالت می کنیم که پس از امام راحل سکاندار کشتی بودند و بیش از پیش برای دولت و به خصوص ریاست محترم جمهوری آرزوی توفیق بیشتر داریم.
آینده انقلاب توانایی توانمندی اعتماد امروز جمهوری یادگار دشمنان بهره‌برداری بزرگی نتیجه‌ای مسئولین مشکلات اشاره ریاست خمینی گذشته ندارد سخنان