برگزیده ها
رئیس مجلس باید به نظر ۱۸۰ نماینده درباره طرح سؤال از رئیس‌جمهور احترام بگذارد

مازندمجلس: نماینده مشهد در مجلس با تأکید بر اینکه ۱۸۰ نماینده هنوز مصرّ به طرح سؤال از رئیس‌جمهور درباره مؤسسات مالی هستند، گفت: رئیس مجلس باید به نظر این نمایندگان احترام بگذارد و اجازه دهد سؤالی که شش ماه از آن می‌گذرد، در مجلس طرح شود.

مازندمجلس:، حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز چهارشنبه 11 بهمن طی تذکری شفاهی خطاب به علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: شما دیروز اجازه ندادید که عرایض بنده هنگام بررسی گزارش کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مبنی بر رد تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت علوم در دوران تصدی آقای فرهادی تشکیل شود. 

وی با تأکید بر اینکه 180 نماینده مجلس هنوز بر دعوت از رئیس‌جمهور جهت حضور در صحن مجلس و پاسخگویی نسبت به حل مشکل سپرده‌گذاران مصر هستند، اظهار داشت: مشکل سپرده‌گذاران امروز حل نشده بلکه پیچیده‌تر هم شده است. 

پژمان‌فر در ادامه خطاب به علی لاریجانی گفت: درست است که شما بزرگوارید، تجربه زیادی دارید و تصور می‌کنید که عقل‌تان از ما بیشتر است، اما باید به نظر 180 نظر نماینده مجلس احترام بگذارید و اجازه دهید وکلای ملت از حق قانونی خود برای طرح سؤال از رئیس‌جمهور که شش ماه از تقدیم آن به هیأت رئیسه می‌گذرد استفاده کنند. 

نماینده پژمان‌فر رئیس‌جمهور امروز اجازه لاریجانی سپرده‌گذاران اسلامی گزارش تذکری شفاهی احترام شورای