برگزیده ها

مازندمجلس: یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: گروهی که پشت پرده اداره جمنا هستند، مقبولیت‌های لازم را در میان طیف اصولگرایان ندارند.

مازندمجلس: محمد کیانوش راد فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین درباره فعالیت‌های انتخابات جمنا اظهار کرد: عوامل پشت پرده جمنا سعی می‌کنند با شعار اجماع و وحدت میان اصولگرایان عملاً برخی از گروه‌های استخوان‌دار اصولگرایان مثل موتلفه را خلع سلاح کنند.
این فعال سیاسی اصلاح‌طلب تأکید کرد: می‌توان گفت جمنایی‌ها با این شعار در واقع به دنبال خلع سلاح موتلفه و گروه‌های جوان اصولگرا هستند. آن‌ها می‌خواهند جریاناتی که پس از شکست انتخابات اخیر همراهی کافی با آن‌ها نداشتند را مجدداً با این شعار خلع سلاح کنند و عملاً میدان‌داری جریان اصولگرا را به دست بگیرند اما نه تنها موتلفه بلکه بسیاری از نیروهای مستقل اصولگرا خصوصاً در بین جوانان آنان به سادگی ریش‌سفیدی کسانی جز ریش‌سفیدان را نخواهند پذیرفت. به همین دلیل کار جمنا مشکل خواهد بود.
کیانوش راد گفت: از طرف دیگر باید توجه کرد که اصولگرایان مدت‌هاست نسبت به مطالبات مردم برخورد مثبتی را نشان نداده‌اند و صرفاً با شعارهای سلبی توانسته‌اند آرای پراکنده‌ای را به سمت خود جلب کنند.
او افزود: در این وضعیت اگر اصلاح طلبان نیز خانه تکانی در درون مجموعه اصلاح طلبان انجام ندهند و شعارهایی که اعتماد مردم را در سطوح مختلف می‌توان جلب کند، مطرح نکنند؛ در آن صورت انتخابات آینده مجلس در وضعیت بسیار نامشخصی شکل خواهد گرفت.
کیانوش راد تصریح کرد: موضوع‌گیری و همراهی اصلاح‌طلبان با مردم و در کنار آن نشان دادن خلوص و پاک‌دستی اصلاح‌طلبان و راندن منفعت‌طلبان از میان اصلاح‌طلبان می‌تواند به تقویت اعتماد مردم به اصلاح‌طلبان مدد رساند. اگر اصلاح‌طلبان نتوانند اعتماد مردم را مجدداً بازسازی کنند اصولگرایان نیز که از گذشته چنین اعتمادی را ازدست‌داده‌اند در این صورت‌مجلس آینده ترکیبی نامشخص خواهد داشت.


منبع: اعتمادآنلاین
اصولگرایان اصلاح‌طلبان انتخابات موتلفه اصولگرا آینده وضعیت اعتماد کیانوش همراهی آن‌ها می‌توان مجدداً اصلاح دنبال برخورد طلبان گروه‌های عملاً نامشخصی مطالبات می‌تواند مثبتی سیاسی اعتمادآنلاین اصلاح‌طلب نداشتند