برگزیده ها

مازندمجلس: وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه گفت که اروپایی‌ها تمایل دارند در زمینه برنامه موشکی ایران تغییراتی ایجاد کنند.

مازندمجلس:
«آویگدور لیبرمن»، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه توافق هسته‌ای ایران و گروه 1+5 (برجام) را «تهدیدی برای کل دنیا» توصیف کرد.
وی در یک سخنرانی در تل‌آویو با اشاره به توافق هسته‌ای برجام گفت: «این، تهدیدی برای کل دنیاست. هر کس که نگاهی به کره شمالی کند، می‌فهمد که این توافق مشکل‌ساز است. به همین دلیل است که ایران، تنها برای اسرائیل مشکل نیست. ایران تهدیدی برای کل جامعه بین‌المللی است».
لیبرمن در کنفرانس «موسسه مطالعات امنیت داخلی» در تل‌آویو گفت: «برجام توافق بسیار بدی است. باید حقایق را در نظر بگیریم. یکبار دیگر دیدیم که چنین توافقی چطور به افزایش توانمندی‌های کره شمالی منجر شد. این توافق، از آن هم بدتر است. هیچ‌کس به دنبال محدود کردن بلندپروازی‌های منطقه‌ای آنها نیست و آنها دارند در مسیر تلاش‌های هسته‌ای خودشان پیش می‌روند».
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در بخش دیگری از اظهاراتش گفت: «من شاهد هستم که اروپایی‌ها تمایل دارند در موضوع برنامه موشک‌های بالستیک ایران، تغییراتی ایجاد کنند، چون می‌دانند که خودشان هم در تیررس این موشک‌ها قرار می‌گیرند».
لیبرمن در ادامه گفت: «اما از طرف دیگر، شمار زیادی از کشورهای اروپایی هم برای به دست آوردن چند پنی از طریق تجارت با ایران شتابان به سمت این کشور می‌روند».
توافق لیبرمن برجام تهدیدی هسته‌ای دارند شمالی خودشان می‌روند تل‌آویو برنامه اروپایی‌ها تمایل صهیونیستی