برگزیده ها

مازندمجلس: وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با ادعای اینکه برجام خاورمیانه را وارد مسابقه تسلیحاتی می کند مدعی شد: قاسم سلیمانی پشت پرده همه تحولات عراق و یمن است.

مازندمجلس:
به گزارش نامه نیوز به نقل از النشره، آویگدور لیبرمن وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت: بلوک گازی شماره ۹ متعلق به ماست با این وجود لبنان آنرا به مناقصه گذاشته است.
وی افزود: جبهه داخلی چالش بزرگی است که در جنگ آتی ما با آن روبرو هستیم. اینکه برخی در ساحل دریا در بیروت به تفریح بپردازند و افرادی در پناهگاهها در تل آویو بخوابند ممنوع است.
لیبرمن بدون اینکه به زرادخانه هسته ای رژیم صهیونیستی اشاره ای کند مدعی شد: توافق هسته ای برجام بسیار بد است و خاورمیانه را وارد مسابقه تسلیحاتی هسته ای می کند. آمریکایی ها می دانند که توافق هسته ای فقط تهدیدی ضد اسرائیل نیست بلکه تهدیدی ضد آمریکا، عربستان و کل دنیاست. ما امروز نباید کشورهای خلیج فارس را قانع کنیم که ایران خطری فوری برای همه ما است زیرا خود آنها متوجه آن هستند. باید بدانیم که همه آنچه در شمال(فلسطین اشغالی) رخ می دهد بلندپروازی های ایران در خاورمیانه است.
وی در ادامه ادعا کرد: قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس وابسته به سپاه پاسداران انقلاب ایران در ورای همه تحولات در عراق و یمن و تجهیز شبه نظامیان به موشک و مشاوره های لازم است. هنگامی که از جبهه شمال سخن می گوییم فقط شامل لبنان نمی شود بلکه سوریه را نیز شامل می شود.


«آویگدور لیبرمن»، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه توافق هسته‌ای ایران و گروه 1+5 (برجام) را «تهدیدی برای کل دنیا» توصیف کرد.
وی در یک سخنرانی در تل‌آویو با اشاره به توافق هسته‌ای برجام گفت: «این، تهدیدی برای کل دنیاست. هر کس که نگاهی به کره شمالی کند، می‌فهمد که این توافق مشکل‌ساز است. به همین دلیل است که ایران، تنها برای اسرائیل مشکل نیست. ایران تهدیدی برای کل جامعه بین‌المللی است».
لیبرمن در کنفرانس «موسسه مطالعات امنیت داخلی» در تل‌آویو گفت: «برجام توافق بسیار بدی است. باید حقایق را در نظر بگیریم. یکبار دیگر دیدیم که چنین توافقی چطور به افزایش توانمندی‌های کره شمالی منجر شد. این توافق، از آن هم بدتر است. هیچ‌کس به دنبال محدود کردن بلندپروازی‌های منطقه‌ای آنها نیست و آنها دارند در مسیر تلاش‌های هسته‌ای خودشان پیش می‌روند».
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در بخش دیگری از اظهاراتش گفت: «من شاهد هستم که اروپایی‌ها تمایل دارند در موضوع برنامه موشک‌های بالستیک ایران، تغییراتی ایجاد کنند، چون می‌دانند که خودشان هم در تیررس این موشک‌ها قرار می‌گیرند».
لیبرمن در ادامه گفت: «اما از طرف دیگر، شمار زیادی از کشورهای اروپایی هم برای به دست آوردن چند پنی از طریق تجارت با ایران شتابان به سمت این کشور می‌روند».
توافق لیبرمن تهدیدی برجام صهیونیستی دارند هسته‌ای دنیاست اسرائیل ادامه خودشان می‌روند شمالی تل‌آویو خاورمیانه کشورهای اشاره برنامه اروپایی‌ها تحولات سلیمانی تمایل گزارش اینکه داخلی لبنان آویگدور بسیار