برگزیده ها

مازندمجلس: جلایی‌پور می‌گوید؛ در آکسفورد یک‌بار سه‌ساعت در جاده‌ کمربندی شهر در گره ترافیکی ناشی از برف چندسانتیمتری گیر کردیم و در بوستون که شهری سرد و برفی است.

مازندمجلس: به گزارش نامه نیوز روزنامه کیهان در قسمت گفت و شنود خود نوشت:
گفت: یکی از مدعیان اصلاحات برای ماست‌مالی کردن ناکارآمدی شهرداری تهران در اداره شهر بعد از برف اخیر گفته است؛ دو بار در لندن برف ۵ سانتیمتری آمد و شهر برای دو روز کاملا فلج شد، اتوبوس و مترو کار نمی‌کرد و اغلب معابر و پیاده‌روها تا وقتی برف آب شد، برف‌روبی نشده بود!

گفتم: به به! خب، دیگه چی؟!

گفت: جلایی‌پور می‌گوید؛ در آکسفورد یک‌بار سه‌ساعت در جاده‌ کمربندی شهر در گره ترافیکی ناشی از برف چندسانتیمتری گیر کردیم و در بوستون که شهری سرد و برفی است، حتی یک‌بار هم کوچه‌مان برف‌روبی نشد و در پرینستون هم یک‌بار بیش از یک‌هفته کوچه‌مان پر از برف ماند و... !!

گفتم: ولی آقای زیباکلام از ناکارآمدی شهرداری تهران در مقابله با مشکلاتی که برف سنگین اخیر پدید آورده گله کرده و گفته است؛ سال‌های زیادی در انگلستان بوده و به‌رغم مه گسترده که چشم چشم را نمی‌دید، فرودگاه هیترو لندن همواره باز و به‌رغم برف سنگین، اتوبان‌ها قابل تردد بودند.

گفت: چه عرض کنم؟! البته ادعای جلایی‌پور را غیر از خودش هیچ‌کس دیگری تأیید نکرده و نمی‌کند. مثل اینکه ماست‌مالی کردن ناکارآمدی شهرداری را بهانه کرده که سفرهایش را به رخ بکشد که یعنی بله... من تمام اروپا و آمریکا را وجب کرده‌ام!

گفتم: سخنران مجلس ختم به بهانه خاطره‌گویی از میت، از خودش تعریف می‌کرد! یکی گفت؛ بالاخره ما نفهمیدیم که تو مرده‌ای یا آن مرحوم؟!
شهرداری ناکارآمدی یک‌بار ماست‌مالی تهران به‌رغم سنگین بهانه جلایی‌پور برف‌روبی کوچه‌مان