برگزیده ها
همه وجود آیت الله هاشمی رفسنجانی عشق به ایران و اسلام بود/ باید مسائل و مشکلات‌ را با دست خودمان حل و فصل کنیم

مازندمجلس: رئیس جمهور حفظ و تقویت وحدت و روحیه امید و نشاط در جامعه را ضروری خواند و با تاکید براینکه هیچکس در این دنیا جز خودمان دلسوز ما نیست، اظهارداشت: این افتخار آمیز و لذت بخش است که ایران اسلامی در تولید یک محصول مثل آهن اسفنجی اول باشد.

مازندمجلس: رئیس جمهور حفظ و تقویت وحدت و روحیه امید و نشاط در جامعه را ضروری خواند و با تاکید براینکه هیچکس در این دنیا جز خودمان دلسوز ما نیست، اظهارداشت: این افتخار آمیز و لذت بخش است که ایران اسلامی در تولید یک محصول مثل آهن اسفنجی اول باشد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام حسن روحانی عصر پنجشنبه در مراسم افتتاح و آغاز همزمان عملیات اجرایی طرحهای توسعه ای استان کرمان گفت: باید قدم به قدم در بخش های مختلف توسعه و پیشرفت را ادامه دهیم چرا که سراسر ایران نور و امید است و در چنین فضایی نباید از ناامیدی و یاس سخن گفته شود.

رئیس جمهور وضعیت اقتصادی ایران را در بخش‌های مختلف سرشار از روحیه امید، فعالیت و حرکت رو به جلو دانست و همگان را به قدردانی از داشته‌های کشورمان توصیه کرد و گفت: امروز در مسیر رشد تعالی هستیم و باید مشکلات را به دست خودمان حل کنیم و در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی با تلاش مضاعف مسیرمان را در مسیر درست انقلاب و اسلام با قوت طی کنیم.

روحانی منطقه گل گهر را از مراکز صنعتی و افتخار آمیز کشورمان توصیف کرد و گفت: وضعیت امروز منطقه گل گهر با دوران اوایل انقلاب به هیچ عنوان قابل مقایسه نیست و شرایط امروز این منطقه نشان‌دهنده نشاط، حرکت و فعالیت مردم کرمان است.

رئیس جمهور برخورداری از رتبه نخست در بخش‌های مختلف علمی و صنعتی در منطقه و جهان را لذت‌بخش و افتخارانگیز دانست و گفت: امروز ایران در سطح دنیا بالاترین تولیدکننده آهن اسفنجی است و از لحاظ ذخایر ارزی و طلا در دنیا کشورمان بالاتر از ۱۵۰ کشور جهان قرار دارد. همچنین در بسیاری از محصولات خودکفا هستیم که همه اینها باعث افتخار و غرور است.

روحانی با بیان اینکه سراسر ایران در مسیر حرکت و تعالی قرار دارد و ملت ایران سرشار از روحیه امید هستند، گفت: به رغم برخورداری از نعمت‌های مادی و معنوی چرا باید در گوشه و کنار از یأس و ناامیدی و سیاه‌نمایی حرف زده شود؟ کشورمان سرشار از نعمت‌های مادی بوده و معنویت در میان اقشار مردم موج می‌زند.

رئیس جمهور با تأکید بر اینکه هیچ‌کس در دنیا جز خودمان، دلسوزمان نیست، اظهار داشت: در ۸ سال جنگ تحمیل هیچ کسی در دنیا به کمک ما نیامد و خودمان روی پای خود ایستادیم و دفاع کردیم و پیروز شدیم و امروز هم در دنیا کسی به دنبال حل مشکلات ما نیست، بنابراین باید مسایل و مشکلات‌مان را با دست خودمان حل و فصل کنیم.

روحانی تأکید کرد: باید گام به گام در بخش‌های مختلف راه توسعه و پیشرفت را بپیماییم.

رئیس جمهور با اشاره به طرح‌ها و پروژه‌های مختلفی که در استان کرمان افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز شده است، اظهار داشت: امروز بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان طرح و پروژه در سطح استان کرمان افتتاح شد و به همین میزان نیز کلنگ عملیات اجرایی پروژه‌های مختلف آغاز گردید و این رقم کوچکی نیست.

ادامه دارد...

امروز خودمان مختلف جمهور کرمان منطقه کشورمان افتتاح استان روحانی انقلاب توسعه سرشار بخش‌های اجرایی روحیه افتخار عملیات مشکلات نعمت‌های پروژه‌های اینکه اظهار صنعتی هستیم تأکید برخورداری ناامیدی پیشرفت اسفنجی اسلامی اسلام ادامه سراسر دانست فعالیت وضعیت مراسم تعالی