برگزیده ها

مازندمجلس: رئیس جمهور با اشاره به اینکه امیدواریم زنجیره‌ آهن اسفنجی به فولاد در آینده نزدیک در این مرکز تکمیل می‌شود گفت: ایران از ۱۵۵ کشور دنیا از لحاظ ذخیره ارزی و طلا بالاتر است.

مازندمجلس: حجت‌الاسلام حسن روحانی عصر امروز در آئین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی طرح‌های توسعه‌ای استان کرمان با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) اظهار داشت: هر پروژه‌ای که در ایران افتتاح می شود از آیت الله هاشمی رفسنجانی یاد می‌کنم.
وی با بیان اینکه یکی از آرزوهای بزرگ آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی، شکوفایی ایران  و همه وجودش، عشق به ایران و اسلام بود گفت: این مایه افتخار و مباهات است که ایران در تولید یک محصول مثل آهن اسفنجی اول باشد.
رئیس جمهور با اشاره به اینکه امیدواریم زنجیره‌ آهن اسفنجی به فولاد در آینده نزدیک در این مرکز تکمیل شود خاطر نشان کرد: اینکه گل‌گهر در اول انقلاب چه فعالیت‌هایی داشته و اکنون به زنجیره کامل می‌رسد و این نشاط و حرکت مردم را می‌رساند و مایه امید است و شادمانی است.
وی با بیان اینکه ایران از 155 کشور دنیا از لحاظ ذخیره ارزی و طلا بالاتریم افزود: این برای ملت ما است ما در دولت یازدهم در گندم خود کفا شدیم.
روحانی با بیان اینکه ما مشکلات بسیاری داریم هیچ کشوری دلسوز ما نیست گفت: ما باید خودمان مشکلاتمان را حل کنیم در هشت سال دفاع مقدس سپاه بسیج و ارتش ما کشور را در مقابل دشمن حفظ کرد.
وی افزود: زلزله می‌آید، سیل هست، گرد غبار وجود دارد مگر کل دنیا مشکل ندارد در کشورهای اطراف ما چه خبر است ما باید قدم به قدم در بخش های مختلف راه توسعه را ادامه دهیم.
اینکه روحانی افزود اسفنجی افتتاح ذخیره