برگزیده ها

مازندمجلس: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی‌تهران از آتش‌سوزی یک مخزن گازوییل در ساختمانی 9 طبقه در شهرک‌غرب خبر داد.

مازندمجلس: سیدجلال ملکی درباره جزییات این حادثه گفت: ساعت 17:58 عصر امروز یک حادثه آتش‌سوزی در شهرک‌غرب خیابان دادمان، خیابان شفق به سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده می شود.
او با بیان اینکه 4 ایستگاه همراه خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شد، خاطرنشان کرد: محل آتش‌سوزی یک ساختمان 9 طبقه در حال ساخت بود که در طبقه منهای 4 ان یک مخزن بزرگ گازوییل که در داخل آن 8 هزار گازوییل وجود داشت دچار حریق شده بود.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با بیان اینکه آتش در آستانه سرایت به بخش‌های دیگر بود، تصریح کرد: دود زیاد متصاعد شده بر اثر این حریق از طریق یک پنجره به فضای بیرون تخلیه می‌شد و خوشبختانه مشکل دود گرفتگی در طبقات وجود نداشت.
ملکی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل گفت: آتش‌نشانان به چند گروه تقسیم شده و به عملیات پرداختند. در مجاورت این ساختمان یک ساختمان 9 طبقه اداری تجاری وجود داشت که خوشبختانه چون ساعات کاری نبود تنها دو یا سه مغازه تجاری باز بود و نفرات زیادی در این ساختمان‌ها وجود نداشتند.
او ادامه داد: آتش‌نشانان در هر دو ساختمان برای جستجو افراد احتنالی خود را به طبقات بالایی در دو ساختمان رساندند و موفق شدند 10 نفر از کارگران را که در این ساختمان مشغول کار بودند از ساختمان خارج کنند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی خاطرنشان کرد: گروه‌های دیگر به طبقه منهای چهار و محل آتش سوزی رفته و با استفاده از فوم یا آب و کف که مخصوص خاموش کردن مایعات قابل اشتعال است عملیات را آغاز کرده و آتش را تحت کنترل در آورده و خوشبختانه از جاری شدن مایع گازوییل و حریق گسترده‌تر جلوگیری شد.
ملکی در پایان متذکر شد: در این حادثه مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم و دود نیز به واسطه دریچه به بیرون منتقل شد. کارشناسان مشغول بررسی علت حادثه هستند.
ساختمان حادثه گازوییل آتش‌نشانان خوشبختانه بیرون طبقات عملیات مشغول تجاری سخنگوی اینکه نداشتیم تلفات شهرک‌غرب آتش‌سوزی خیابان خاطرنشان آتش‌نشانی منهای