برگزیده ها
سید علیرضا آوایی مطرح کرد: باید با مردم درست صحبت کنیم / حذف مخالف تفکر مخربی است

مازندمجلس: وزیر دادگستری در شورای اداری شهرستان بردسیر گفت: ما باید بپذیریم که همه مثل ما فکر نمی کنند بنابراین این تفکر که اگر کسی مثل ما فکر نمی کند باید حذف شود، تفکری نادرست و مخرب است.

مازندمجلس: سید علیرضا آوایی در نشست شورای اداری شهرستان بردسیر افزود: همه ما آدمهای مختلفی هستیم که در شرایط فرهنگی مختلف بزرگ شده ایم و حتی گاهی دو عضو خانواده با هم اختلاف سلیقه دارند و این امر کاملا بدیهی است. 
وی با اشاره به حوادث مختلف از آغاز انقلاب تاکنون گفت: کودتا، تحمیل جنگ، دسیسه های منافقین، ترور بیرحمانه بزرگان کشور و مصیبت های زیادی که در برابر یک حکومت تازه تاسیس اتفاق افتاد کم نبودند، اما ما با دستهای خالی از همه آنها عبور کردیم.
آوایی دلیل موفقیت ملت ایران را انسجام و وحدت ملت دانست و گفت: محاسبات دشمن در زمان وقوع جنگ برای اینکه ما را در مدت کوتاهی نابود کند دقیق و عملیاتی بود. 
وی ادامه داد: اما آنچه که باعث پیروزی ما شد انسجام ملی حول محور وحدت بود و اگر همه ما با هم اختلاف نظرداشتیم، در یک موضوع که حفظ کشور بود اتفاق نظر داشتیم. روحیه شجاعت و خودباوری و وجود اعتماد کامل بین نظام و مردم بود که باعث پیروزی و بالندگی این انقلاب شد که اگر هنوز هم همان روحیه را داشتیم در تمام امور سرعت مضاعف داشتیم. 
آوایی با بیان اینکه اگر عزت این کشور را دوست داریم راهی نداریم جز اینکه با مشترکات و نقاط مثبت یکدیگر ارتباط برقرار کنیم، افزود: اولیای خدا رابطه‌شان را بر مبنای حسن و خوبی با مردم تنظیم می کنند و فقط کوته فکران عیبهای مردم را می بینند.
وزیر دادگستری با اشاره به اتفاقات و ناآرامی های اخیر گفت: ما باید همه به هم کمک کنیم چراکه ما سرنشینان یک کشتی هستیم اگر این کشتی آسیب ببیند، همه ما غرق می‌شویم و هیچ‌کس فکر نکند با تضعیف بخش دیگری خودش تقویت می‌شود.
وی خطاب به مسئولان گفت: بنا به اعلام بنیاد شهید حدود ۲۵۰ خانواده هستند که ۵ شهید دادند و این کار ماو مسئولیت ما را سخت‌تر می‌کند.  شهدا برای ما حجت هستند و بیاییم از این منظر ببینیم که به ما اعتماد کردند و پستی دادند این نظام آبرویش را به دست ما داده و ما امنای نظام هستیم پس باید برایش کسب آبرو کنیم و با کوتاهی کردن در مسئولیت‌مان آبروی نظام و آبروی شهدا را نبریم. 
وزیر دادگستری ادامه داد: ما چون حکومت اسلامی تشکیل دادیم و به نام دین حکومت می کنیم، بنابراین اگر کوتاهی کنیم تنها خودمان آسیب نمی بینیم بلکه به دین و شأن اسلام لطمه وارد می‌کنیم و این در درگاه الهی قابل بخشش و اغماض نیست.
وی از مسئولان خواست هر کس در حوزه خودش درست عمل کند و رضایت مردم را جلب کند و البته این بدان معنا نیست باید هر کاری انجام بدهیم تا مردم راضی باشند. 
وزیر دادگستری ادامه داد : اگر جایی بنا به شرایطی نمی‌شود کاری برایشان انجام داد، برخورد خوبی با مردم داشته باشیم و درست با مردم صحبت کنیم چراکه ما چون به اسم اسلام بر مردم حکومت می‌کنیم و مسئولیت داریم سعی کنیم شبیه به دین مبین اسلام عمل کنیم تا آبروی دین خدشه‌دار نشود.

حکومت کوتاهی اینکه داشتیم دادگستری اسلام آبروی ادامه هستیم آوایی مسئولان چراکه دادند افزود می‌کنیم  وزیر داریم مسئولیت اعتماد اختلاف انسجام اتفاق اشاره خانواده علیرضا روحیه مختلف پیروزی انقلاب