برگزیده ها

مازندمجلس: عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ایران هراسی و ایجاد جنگ بین مسلمانان استراتژی جدید استکبار جهانی است، گفت: انتقال گروهک های تروریستی به لیبی و افغانستان توطئه جدید دشمنان است.

مازندمجلس:به گزارش خبرنگار مهر، حجت السلام علی رازینی، عضو مجلس خبرگان رهبری در حاشیه مراسم  چهلمین روز درگذشت آیت الله حائری شیرازی در جمع خبرنگاران درباره انتقال داعش به افغانستان، گفت: مدتهاست که استراتژی  آمریکا بر ایجاد جنگ و درگیری میان مسلمانان است. آمریکایی ها با ایجاد شاخه هایی از اسلام آمریکایی قصد دارند موارد منحرف را به اسلام و قرآن اضافه کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اسلام هراسی و درگیر کردن مسلمان به جنگ دو استراتژی پلید استکبار جهانی است، گفت: آمریکایی ها نتوانستند در عراق و سوریه به اهداف شوم خود برسند و با جبهه مقاومت توانست خط برنامه آمریکا را دفع و خنثی کند.

حجت السلام رازینی عنوان کرد: همگان فهمیدند که داعش و دیگر گروه تروریستی را آمریکایی ها سازمان دهی و حمایت می کنند و توطئه دیگر استکبار جهانی تزریق این گروهک تروریستی به لیبی و افغانستان است  تا بتوانند به اهداف خود دست یابد.

آمریکایی استکبار رازینی اسلام افغانستان تروریستی ایجاد اهداف جهانی آمریکا السلام انتقال گروهک توطئه خبرگان رهبری