برگزیده ها
پرداخت بخشی از مطالبات پرسنل درمانی مازندران تا پایان امسال

مازندمجلس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران اظهار امیدواری کرد که در طی ایام باقیمانده سال جاری با پرداخت بخشی از بدهی‌های سازمان‌های بیمه‌گر به دانشگاه، قسمتی از مطالبات مالی پرسنل زحمتکش بهداشتی و درمانی به آنان پرداخت شود.

مازندمجلس: سیدعباس موسوی در جلسه هیأت مدیره نظام پزشکی شهرستان ساری با قدردانی از همه زحمتکشان عرصه سلامت به‌ویژه اعضای سازمان نظام پزشکی و جامعه خدوم پزشکی استان مازندران و به‌ویژه شهرستان ساری، بر همکاری‌های متقابل بین دانشگاه علوم پزشکی مازندران و نظام پزشکی در حوزه‌های مختلف بهداشتی، درمانی، آموزشی و پژوهشی تاکید و استقبال کرد.

وی درباره طرح تحول نظام سلامت تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی و مدیریت هزینه‌ها در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی مازندران قرار دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران اظهار امیدواری کرد که در طی ایام باقیمانده سال جاری با پرداخت بخشی از بدهی‌های سازمان‌های بیمه‌گر به دانشگاه، قسمتی از مطالبات مالی پرسنل زحمتکش بهداشتی و درمانی به آنان پرداخت شود.

این مسؤول بر پرداخت منظم مطالبات پرسنل بهداشتی و درمانی در دانشگاه و همچنین پرداخت منظم مطالبات به همکاران بخش خصوصی توسط سازمان‌های بیمه‌گر تاکید کرد و از جمله سیاست‌های دانشگاه را تلاش برای منظم نمودن نظام پرداخت دانست.

موسوی بر پیگیری و حل مشکلات صنفی گروه‌های مختلف پزشکی شهرستان ساری در قالب انجمن‌ها و گروه‌های مختلف پزشکی، داروسازی، دندانپزشکی، گروه‌های مختلف پروانه‌دار پزشکی مانند فیزیوتراپی، شنوایی سنجی، اپتیومتری، تغذیه و مامایی تاکید کرد.

 محمد خورشیدی رئیس هیأت مدیره نظام پزشکی شهرستان ساری درباره مسائل بهداشت و درمان شهرستان ساری و چالش‌ها و مشکلات صنفی مطالبی ارائه کرد.

 

وزارت بهداشت نظام پزشکی علوم پزشکی ساری تهران دولت دوازدهم مازندمجلس