برگزیده ها

مازندمجلس: در حالی که مقامات افغان فهرستی از مخالفان مسلح دولت این کشور که در پاکستان حضور دارند را به اسلام‌آباد سپرده‌اند، رئیس جمهور افغانستان تصریح کرد که منتظر اقدام عملی در این باره است.

مازندمجلس: ، «اشرف غنی» رئیس جمهور افغانستان اظهار داشت فهرست مخالفان مسلح حکومت وحدت ملی که در پاکستان به سر می‌برند به اسلام‌آباد ارائه شده است و اکنون افغانستان خواستار اقدام عملی پاکستان است.
به گزارش نامه نيوز، غنی تصریح کرد: مراکز مخالفان مسلح دولت افغانستان در پاکستان قرار دارد و اکنون وقت آن رسیده تا دولت اسلام‌آباد تصمیم بگیرد که «چیزی را که برای خود نمی‌پسندد برای دیگران نیز نپسندد».
این در حالی است که اخیرا «ویس احمد برمک» وزیر کشور افغانستان و «معصوم استانکزی» رئیس امنیت ملی این کشور به اسلام‌آباد رفتند تا شواهدی را درباره حملات اخیر کابل در اختیار دولت پاکستان قرار دهند.
دولت افغانستان که همواره اسلام‌آباد را به حمایت از گروه‌های تروریستی، پناه دادن و حمایت‌های تسلیحاتی از آنان متهم می‌کند اخیرا نیز از شورای امنیت سازمان ملل خواستار قرار گرفتن برخی از ژنرال‌های پاکستانی در فهرست سیاه این سازمان شده بود.
افغانستان پاکستان اسلام‌آباد مخالفان اخیرا خواستار امنیت فهرست گزارش اقدام اکنون