برگزیده ها

مازندمجلس: مدیرعامل شرکت انتقال گاز گفت: حجم انتقال گاز کشور از مرز ۷۵۵ میلیون مترمکعب در روز گذشت که این مقدار در طول دوران انتقال گاز کشور بی‌سابقه بوده است.

مازندمجلس:به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، سعید توکلی، درباره حجم انتقال گاز در روزهای اخیر با توجه به کاهش دما در بیشتر نقاط ایران گفت: با توجه به آن که مصرف گاز در کشور افزایش قابل توجهی داشته، متناسب با آن نیز حجم انتقال گاز در خطوط لوله انتقال گاز سراسری افزایش یافته و از مرز روزانه ۷۵۵ میلیون مترمکعب عبور کرده است. این حجم از انتقال گاز در طول همه سال‌های انتقال گاز در خطوط لوله سراسری کشور بی‌سابقه بوده است و یک رکورد تازه به شمار می‌آید.

مدیرعامل شرکت انتقال گاز تاکید کرد: انتقال سریع، صحیح و به‌موقع گاز به شهرها و روستاهای کشور موضوعی بسیار مهم و حیاتی است که جز با تلاش شبانه‌روزی کارکنان و همت متخصصان صنعت گاز محقق نمی‌شود.

به گزارش مهر، ظرفیت انتقال گاز کشور در ۳۶ هزار کیلومتر خط انتقال گاز ۸۰۰ میلیون مترمکعب است که تاکنون ۷۵۰ میلیون مترمکعب از این ظرفیت استفاده می‌شد، اما با توجه به سرد شدن هوا در روزهای اخیر و افزایش مصرف گاز، حجم انتقال گاز نیز افزایش یافته است.

انتقال مترمکعب افزایش میلیون سراسری یافته ظرفیت گزارش رکورد مدیرعامل روزهای