برگزیده ها

مازندمجلس: رییس اتحادیه احزاب آفریقایی گفت: متاسفانه جریانی در دنیا برای ترس از اسلام ایجاد شده است، ولی تعداد مسلمانان چندین برابر آنها است.

مازندمجلس:به گزارش خبرنگار مهر، نفیع علی نفیع رییس اتحادیه احزاب آفریقایی در بیست و نهمین کمیته کنفرانس بین المللی احزاب آسیایی و دومین کنفرانس ویژه راه ابریشم با بیان اینکه مقابله با افراط گرایی کار زمانبری است تاکید کرد: رسیدگی به مشکلات افراط گرایی کار بسیار سختی است.

وی ادامه داد: متاسفانه جریانی در دنیا برای ترس از اسلام ایجاد شده است، ولی تعداد مسلمانان چندین برابر آنها است. بطور خاص این افراط گرایان نتوانسته اند کار خود را پیش ببرند.

رییس اتحادیه احزاب آفریقایی با تاکید بر اینکه درباره چالش ها و تنش ها موجود باید تدبیرخاصی صورت گیرد افزود: پیوستگی اجتماعی را افراطی گری، از بین می برد و باید احزاب سیاسی در این زمینه ورود پیدا کرده تا بتوانند به ایده مشترکی برسند.

وی اظهارداشت: برای تشخیص افراطی گری باید برنامه های آنها را شناسایی کنیم و ایده های آنها را بشناسیم تا راهکار درستی را اجرا کنیم.

علی نفیع تصریح کرد: احزاب سیاسی و دولت ها می توانند درخصوص این زمینه راهکارهای خود را ارایه داده و پیش ببرند.

وی با بیان اینکه احزاب مختلف سیاسی می توانند در این زمینه از برنامه های مختلف استفاده کنند، اظهار داشت: در نتیجه همکاری های مختلف بین احزاب سیاسی یک عمل و کاربرد ضروری است که می تواند بین احزاب سیاسی اتفاق افتد.

علی نفیع گفت: در واقع اتحادیه آفریقا می تواند در این زمینه برای رسیدن به صلح پایدار در آفریقا تاثیر گذار باشد و می تواند نمونه ای برای رسیدن به صلح باشد. شرکت و فعالیت خاص در سازمان مختلف بین المللی، تاثیر گذار است تا بتوان به صلح و توسعه پایدار دست یابیم.

احزاب سیاسی مختلف اتحادیه زمینه اینکه افراط تواند آفریقایی برنامه تاثیر توانند پایدار آفریقا تاکید ایجاد اسلام جریانی کنفرانس المللی ببرند گرایی افراطی