برگزیده ها

مازندمجلس: یک منبع نظامی یمنی به خبرگزاری اسپوتنیک گفت که در پی حملات متعدد جنگنده های سعودی به استان های جوف و صعده در یمن دست کم ۴ غیر نظامی یمنی شهید و ۷ تن دیگر زخمی شدند.

مازندمجلس: یک منبع نظامی در استان صعده به خبرگزاری اسپوتنیک گفت که جنگنده های عربستان شب گذشته به یک بزرگراه در شهر «غمر » حمله کرده است که منجر به شهید شدن دو نفر و زخمی شدن یک غیرنظامی یمنی شده است.
بر اساس این خبر جنگنده های سعودی ۴ حمله نیز به بازارهای «السربی» و «المهاذر» و یک بزرگراه در صعده داشته که منجر به شهید شدن یک تن و زخمی شدن یک غیرنظامی دیگر شده است. علاوه بر آن خسارت های زیادی نیز به مراکز تجاری و خودروهای موجود در محل حمله وارد شده است.
به این ترتیب جنگنده های سعودی چندین منطقه دیگر از جمله منطقه الازهور در شهر «رازح» و منطقه الشومیه در شهر غمر را بمباران کرده اند که منجر به زخمی شدن دو غیر نظامی یمنی شده و به منطقه مران در شهر حیدان و شهر ساقین نیز یورش برده اند.
این منبع اعلام کرد که جنگنده های سعودی همچنین مناطق پراکنده ای در شهرهای منبه و رازح را نیز گلوله باران کرده اند و در حمله جنگنده های سعودی به یک اردوگاه عشایر یمنی در شهر «برط الماشی» در استان جوف در نزدیکی مرز با عربستان یک غیرنظامی یمنی شهید و سه تن دیگر زخمی شده اند.
جنگنده سعودی منطقه استان غیرنظامی نظامی عربستان بزرگراه