برگزیده ها

مازندمجلس: سید محمد غرضی گفت: آمریکایی‌ها دائم قصد ستیز دارند و مردم بین تیغ ایران‌هراسی ترامپ و جریانات داخلی گیرکرده‌اند. البته مردم جریانات داخلی را به ترامپ ترجیح می‌دهند و حاضر نیستند کشور را تحویل عوامل خارجی دهند. هزار سال است این اتفاق نیفتاده است و نخواهد افتاد.

مازندمجلس: سیدمحمد غرضی  درباره مشکلات کشور اظهار کرد: در این چهار دهه ما گرفتاری‌های مختلفی داشته‌ایم که در دهه شصت، هفتاد، هشتاد و حالا هر کدام به نوعی وجود داشته است. من پیش‌بینی می‌کردم که دهه نود هم این گرفتاری‌ها وجود داشته باشد ولی فکر نمی‌کردم به این زودی این اتفاق بیفتد.
او ادامه داد: اداره کشور بر مبنای تقابل طیف اصلاح‌طلب و اصولگرا رقم می خورد. به این معنا که اگر  یکی از این طیف ها  رأی آورد به جای اداره کشور طیف خود را اداره می‌کند. 
وی افزود: دائما درگیری مدیریت‌های قبل و بعد وجود دارد و تا به حال شاید هم نزدیک به پنج و یا شش بار مدیریت کشور از صفر تا صد تعویض شده است. عمر دولت‌ها کوتاه است و مدیریت‌ها هم تصورشان این است که حتماً یکی دو دوره بعد نیستند و برای حفظ خودشان فعال هستند. برای همین دائما اداره کشور دچار دردسر می‌شود؛ یعنی هر ده سال کشور بدتر و بدتر اداره شده و مسئله حل نمی‌شود.
غرضی کاندیدای انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری در ادامه گفت:  رسانه‌های رسمی هم انعکاس دهنده مشکلات مردم نیستند و فقط گرفتاری‌های گروه‌ها و اشخاص را دائم مطرح می‌کنند. این در حالی است که مردم به هر دستگاهی مراجعه کنند جواب نمی‌گیرند و کسی پاسخگوی نیازهای مردم نیست. شما نگاه کنید به اخبار صداوسیما که انعکاس‌دهنده گرفتاری گروه‌ها و اشخاص است و دائما در آن اشخاص مطرح می‌شوند و صدا و سیما  حرف مردم را نمی زند.
او افزود: شما به این نگاه کنید که در سال‌های اخیر در مصاحبه تلویزیونی رئیس‌جمهوری، مجری مثل کارمندی می‌نشیند و کلماتی به کار می‌برد که در شأنش نیست. هر رئیس جمهوری هم  از این قبیل مصاحبه ها استفاده می‌کند. این وضع در همه دولت‌ها بوده است. مثل این می‌ماند که صداوسیما کارگزار اشخاص و یا دولت‌ها است و جرأت  طرح مسایل ملی را ندارد.
غرضی گفت: آقای روحانی عزیز شما در دور دوم ریاست جمهوری هستید و در بودجه نوشته‌اید که بنزین 500 تومان گران شود. در حالی که قیمت بنزین از سه تومان  به هزار تومان رسیده است و حالا می‌خواهند آن را گران‌تر کنند، آن هم در حالی که مردم دچار گرفتاری‌های بسیار زیادی هستند. در این وضع شما انتظار دارید که مردم هیچ چیزی نگویند. حالا مگر مردم چیزی هم گفته‌اند؟
وزیر دولت سازندگی تأکید کرد: جمهوری معنایش این وضع نیست، بلکه معنای آن رضایت عموم مردم است. شما می گویید قیمت بنزینهزار تومانی ، 1500 تومان شود و بعد هم می‌گویید که هیچ اتفاقی نیفتاده است. صدا و سیما یک کلمه نمی‌پرسد آقای رئیس محترم جمهوری، مردم 24 میلیون رأی به شما دادند انگار نه انگار اتفاقی در کشور افتاده است. 
غرضی افزود: وقتی در زمان احمدی‌نژاد آن اتفاقات افتاد صداوسیما یک کلمه نگفت و فقط  توهین‌هایی را که او می‌گفت منتشر می‌کرد. او ادامه داد: اعتقادم این است که در ایران حزب و جمعیت وجود ندارد، یک عده‌ای روی خودشان اسم گذاشتند و گفتند که ما اصولگراییم و اگر بپرسی که اصولشان چیست، اعلام نمی‌کنند.
غرضی اظهار کرد: آمریکایی‌ها هم دائم قصد ستیز دارند و مردم بین تیغ ایران‌هراسی ترامپ و جریانات داخلی گیرکرده‌اند. البته مردم جریانات داخلی را به ترامپ ترجیح می‌دهند و حاضر نیستند کشور را تحویل عوامل خارجی دهند. هزار سال است این اتفاق نیفتاده است و نخواهد افتاد.
منبع: اعتماد آنلاین
جمهوری اداره اشخاص تومان ادامه دائما دولت‌ها گرفتاری‌های نیستند صداوسیما افزود ترامپ داخلی مصاحبه مراجعه بنزین اتفاقی ندارد نیفتاده جریانات افتاد انگار معنای گروه‌ها دستگاهی می‌کند مشکلات اتفاق اصولشان گذاشتند اظهار ریاست خودشان اصولگرا