برگزیده ها

مازندمجلس: رئیس جمهور روسیه گفت در صورتی که در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری میلادی شکست بخورد به شغل رانندگی کمباین رو بیاورد!

مازندمجلس:
به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، در بازدید از یک کارخانه تولید تجهیزات کشاورزی گفت در صورتی که نتواند در انتخابات ریاست جمهوری امسال برای یک دور دیگر به ریاست جمهوری برسد شغلش را عوض کرده و به حرفه جدیدی رو می‌آورد.
پوتین در محل این کارخانه تولید تجهیزات و خودروهای کشاورزی سبک و سنگین یک شبیه ساز مربوط به جدیدترین خودروهای کمباین این کارخانه را که برای آموزش رانندگان این خودروها در برداشت محصولات متنوع استفاده می‌شود امتحان کرد و به شوخی گفت: اگر در این مسیر یک جای کار ایراد پیدا کند آن وقت من از بعد (انتخابات) ۱۸ مارس شروع به کار به عنوان یک راننده کمباین خواهم کرد.


کنستانتین بابکین مدیر عامل این کارخانه موسوم به Rostselmash نیز از این پاسخ پوتین استقبال کرده و گفت: ابدا مشکلی در استخدام او نیست.
پوتین در ماه دسامبر سال گذشته میلادی اعلام کرد که به دنبال رسیدن به یک دور دیگر ریاست جمهوری در انتخابات مارس ۲۰۱۸ است. او همین الان نیز به عنوان گزینه اصلی پیروزی در این انتخابات مطرح است.
وی چند روز پیش "فهرست کرملین" که از سوی خزانه‌داری آمریکا برای تحریم اولیگارش‌های روسیه تهیه شده بود را به تمسخر گرفت و در پاسخ به این که نسبت به خارج بودن نام خودش از این لیست چه احساسی دارد گفت: خیلی حیف شد.
پوتین انتخابات کارخانه جمهوری کمباین ریاست عنوان خودروهای تولید راننده روسیه تجهیزات کشاورزی