برگزیده ها

مازندمجلس: عضو حزب موتلفه اسلامی گفت: تقاضا داریم دبیرخانه‌ آی‌گپ در تهران تشکیل شود تا بتواند منطقه را پوشش دهد.

مازندمجلس: اسدالله عسگراولادی در بیست و نهمین کمیته دائمی کنفرانس بین‌المللی احزآب  آسیایی  و دومین کنفرانس ویژه راه ابریشم گفت: جاده ابریشم سابقه ۲ هزار ساله دارد و دنیا به این تمدن ۶ هزار ساله ما مدیون است. وقتی جاده ابریشم تشکیل شد، دو امپراطوری در آسیا و یکی در اروپا بود اما الان ۶۰ کشور در مسیر راه ابریشم قرار دارند.
عضو حزب موتلفه اظهار داشت: آسیا از غفلت چند ساله خود بیدار شده و بعد از انقلاب اسلامی در ایران هم این بیداری را حس می‌کنیم  و اکنون افزایش دانشجویان ما بیانگر این موضوع است .
وی ضمن پیشنهاداتی به آی گپ گفت: آی گپ فعالیت‌های  زیادی دارد تقاضا می‌کنم تشکل‌هایی شکل گیرد و کمیته‌هایی در صنعت و تجارت شکل داده شود و سمینارهایی خدماتی تجاری  ایجاد کنیم و دومین خواهشم از  آی‌گپ این است که  دبیرخانه‌ای داشته باشد که بهترین مکان برای آن تهران است تا  بتواند منطقه را پوشش دهد و به آی‌گپ مرکزی هر دوماه یک بار گزارش دهد. برگزاری اجلاس به جای سالی یکبار را افزایش دهیم تا بتوانیم تعامل بیشتری داشته باشیم.  
عسگراولادی با اشاره به اهمیت این کنفرانس گفت: جلسه‌ای که دیروز داشتیم انعکاس بالایی داشته است و به همه تبریک میگویم.
وی خطاب به کارآفرینان داخلی بیان کرد: کارآفرینان حاضر در جلسه بدانند هر روز صبح که از خانه بیرون می ‌آییم باید از تجربه امروز برای فردا استفاده کنیم مبادا ناامید شویم باید با امید به راه خود ادامه دهیم.
ابریشم کنفرانس گزارش افزایش آی‌گپ کارآفرینان تقاضا دومین تجارت ایجاد عسگراولادی کمیته