برگزیده ها

مازندمجلس: وکیل بقایی جزئیاتی از اولین جلسه دادگاه تجدیدنظر موکل خود را تشریح کرد.

مازندمجلس: عبدالله‌پور در پایان جلسه اول رسیدگی به پرونده حمید بقایی در دادگاه تجدید‌نظر در جمع خبرنگاران گفت: جلسه امروز جلسه خوبی بود و آقای بقایی که از انسان‌های شریف و پاکدستی هستند، دفاعیات بسیار خوبی عنوان داشتند و به نظرم دادگاه در مورد یکی از اتهامات مطرح شده نسبت به موکلم متقاعد شد.
به گزارش نامه نیوز وکیل بقایی در تشریح موضوعات بررسی شده در جلسه امروز اظهار کرد: در مورد یکی از موضوعات اتهامی دفاعیاتی داشتیم. موضوع اتهامی که بررسی شد، اختلاس ارزهای منتسب به یکی از نهادهای انقلابی است که مدعی هستند این وجوه برای انجام کاری به آقای بقایی داده شده است. این ادعا واهی بوده و هیچ سند و مدرکی وجود ندارد و صرفا با شکایت شاکی صورت گرفته و بر همین اساس  موکلم به ۱۵ سال حبس محکوم شده است. تصورم این است که دفاعیات ما بسیار منطقی بوده و پذیرفته می‌شود.
وی در مورد روند جلسه امروز نیز گفت: قضات شعبه ۶۸ دادگاه تجدیدنظر افرادی عادل و عالم و مسلط به پرونده بودند وامیدوارم آنچه به عدالت است را در رای خود صادر کنند . هرچند که بسیار ایراد داریم اما راضی بودیم. خدا را شکر که اجازه دفاع را به ما می‌دهند. جلسه امروز نسبت به دادگاه بدوی قانونمندتر رسیدگی شد.
 
بقایی دادگاه امروز بررسی بسیار اتهامی پرونده موضوعات موکلم دفاعیات رسیدگی مدرکی ارزهای اختلاس منتسب نهادهای تجدیدنظر انقلابی ندارد