برگزیده ها

مازندمجلس: رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه:: خدا را شکر کوه ها در حال پاکسازی است. اکنون در حال پیشروی به سمت به عفرین هستیم، چیزی نمانده است.

مازندمجلس:
به گزارش آناتولی، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه گفت:خدا را شکر کوه ها در حال پاکسازی است. اکنون در حال پیشروی به سمت به عفرین هستیم، چیزی نمانده است.
برخی از نمایندگان از خود بی خبر در پارلمان اروپا پارچه‌پاره‌ی تروریستها را بر گردنشان می اندازند. آنان با وجود آنکه پ.ک.ک را به عنوان گروه تروریستی به رسمیت می شناسند اما  پارچه‌پاره‌ آنها را داخل پارلمان می گردانند. این کارها ره به جایی نخواهد برد و چنین اقداماتی تصمیمات ما را تغییر نخواهد داد.

پایان عملیات "شاخه زیتون" نزدیک استهمچنین رئیس‌جمهور ترکیه در اظهاراتی با انتقاد از موضع حزب مردم جمهوری‌خواه در قبال یگان‌های مدافع خلق گفت: اگر فرد شجاعی هستی باید به تروربستی بودن یگان‌های مدافع خلق اعتراف کنی.
به گزارش سایت خبری هابرترک، رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه اعلام کرد: از همینجا رهبر حزب اپوزیسیون را مورد خطاب قرار می‌دهم. بگو، آیا یگان‌های مدافع خلق گروه تروریستی هستند؟ اگر شجاع هستی اعلام می‌کنی که این گروه تروریستی است. پ.ک.ک گروه تروریستی است؟ اگر شجاع هستی این مساله را به صراحت اعلام می‌کنی اما تو این کار را نخواهی کرد و این شجاعت را نشان نخواهی داد زیرا تو با نمایندگان آنها در مجلس دست در دست هم داده و با آنها گام برمی‌داری.
وی در بخش دیگری از اظهاراتش با بیان اینکه کمی تا پایان عملیات عفرین باقی مانده است گفت: کسانی که تا دیروز به خاطر اینکه پشتشان گرم بود به مردم کری می‌خواندند امروز که حامیان آنها دیگر وجود ندارند می‌بینیم که چگونه به جای اول خود بازمی‌گردند.
تروریستی اعلام مدافع اردوغان ترکیه یگان‌های گزارش پایان اینکه نخواهی می‌کنی رئیس‌جمهور پارلمان زیتون پاکسازی نزدیک عفرین نخواهد نمایندگان عملیات