برگزیده ها

مازندمجلس: جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ایران اسلامی می تواند گلوله های توپی را تولید کند که نقطه را هدف قرار دهد و این فن آوری تنها در اختیار ۲ کشور جهان است

مازندمجلس: سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی روز شنبه در آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در ارومیه افزود: ملت ایران در 39 سال گذشته تبعیت محض از ولایت را به نمایش گذاشته اند و دشمنان امروز از تضعیف ولایت مداری مردم ایران مایوس هستند. 

به گزارش نامه نیوز سردار سلامی گفت: ریشه های قدرت در نظام اسلامی در قلب و در نقطه مرکزی ایمان مردم استوار بوده و این کشور امروز تکیه گاه ملت های مسلمان دیگر است.
به گفته وی همه می دانند که یکپارچگی عراق و استمرار دولت عراق و سوریه، آزادی عمل فلسطینی ها و بازیابی هویت شان و نجات لبنان از اشغال صهیونیست ها، ثبات و ایستادگی یمن و شکوه انقلاب بحرین به قائمه انقلاب اسلامی متکی است.
جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: کسی از نمایش های مضحکی که آمریکایی ها به تازگی در شورای امنیت و واشنگتن انجام دادند، استقبال نکرد و این ناکامی ها برای آنان در طول تاریخ بی سابقه بوده است.
وی با اشاره به تاریخ انقلاب اسلامی، اظهار کرد: همه تا حدودی با تاریخ غم انگیز 100 سال پیش جهان اسلام و ایران اسلامی آشنایی دارند و وقایع غم انگیز و فاجعه های بزرگ را شنیده اند اما چهره ایران و اسلام در جهان بعد از انقلاب اسلامی تغییر کرد. سردار سلامی اظهار کرد: طی رژیم طاغوتی و در اثر سیاست های انگلیس در مقطعی بیش از نیمی از جمعیت کشور ایران به تعداد 10 میلیون نفر جان باختند اما اندیشه ورزان ما این واقعیت تلخ را از ژرفای تاریخ کمتر بیرون کشیده و بیان کرده اند.
وی بیان کرد: فقر و عقب ماندگی محصول سلطه روباه پیر جهان در ایران بود و کودتای مرداد سال 1332 و سلطه سیاسی و اقتصادی آمریکا در رژیم پهلوی بر کسی پوشیده نیست.
سردار سلامی با بیان اینکه 'انقلاب که آمد، خورشید در ایران طلوع کرد' گفت: ملتی بی جان با پیروزی انقلاب اسلامی روح گرفت و حشری رخ داد که آن را می توان محشر و زندگی دوباره برای این ملت به شمار آورد.
جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ایران اسلامی با وجود تحمل سختی ها قدرتی شکل داده که پیشرفت های علمی و فن آوارانه جامعه در 39 سال گذشته گواهی بر این ادعاست.
وی با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی با کشورهای پیشرفته جهان در علم و فناوری در حال رقابت است، ادامه داد: کشور در بسیاری از زمینه ها از کشورهای اروپایی پیشی گرفته است و تمام نیازهای دفاعی اش را تولید می کند.
وی با بیان اینکه پیشرفت های نظامی کشور بدون کمک سایردولت ها حاصل شده است، گفت: فهرست عظیمی از این فن آوری های دفاعی در کشور وجود دارد؛ وقتی ایران اسلامی می تواند با موشک های بالستیک شناورهای در حال حرکت دریایی را با دقت صد در صد منهدم کند در حقیقت به توانمندی عظیمی دست یافته است که نمی توان به سادگی از کنار آن عبور کرد.
جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ایران اسلامی می تواند گلوله های توپی را تولید کند که نقطه را هدف قرار دهد و این فن آوری تنها در اختیار 2 کشور جهان است.
وی هسته ای شدن، ارسال ماهواره به فضا، ساخت موتورهای توربینی عظیم در کشور و تولید 98 درصد داروهای مورد نیاز در کشور را واقعیتی غیرقابل انکار دانست و گفت: تمامی این پیشرفت ها در محاصره علمی، فنی، صنعتی و تحقیقاتی و در کنار مبارزه با دشمنان حاصل شده است.
سردار سلامی با بیان اینکه ملت ایران ایستادگی کرد و به نتیجه رسید، افزود: دشمنان دوست ندارند ایران، حیاتی مقتدر و مستقل داشته باشد.
وی با اشاره به تلاش دشمن بر تسلط بر ملت ایران، اضافه کرد: دشمنان در تلاش هستند تا در عالم سیاست بر ایران و تاریخ آن مسلط شوند زیرا می خواهند ایران الگوی موفق برای سایر کشورهای اسلامی نباشد و این داستان مبارزه ای است که قدرت ها با ما آغاز کرده اند و تاریخ 39 ساله ما سرشار از این نبردهاست.
سردار سلامی بیان کرد: آنان توطئه های تجزیه طلبانه را در بخش هایی از کشور به جریان انداختند که مردم آذربایجان غربی شاهد بخشی از آن بودند اما این سناریو جهانی هم با مقاومت و یکپارچگی مردم خنثی شد.
وی اضافه کرد: جنگ تحمیلی هشت ساله نیز یک سناریو خطرناک جهانی برای شکستن ابهت، استواری، ایستادگی و مقاومت ایران اسلامی بود که جز ناکامی چیزی در بر نداشت.
سردار سلامی بیان کرد: تحریم اقتصادی و فتنه های داخلی و عملیات روانی سنگین علیه ایران و جنگ های نیابتی همه تصاویر وجود یک سیاست خطرناک پیوسته درقبال کشور ما بوده ولی دشمن ما چیزی جز شکست را تجربه نکرده است. وی آذربایجان غربی را استانی با مردمان با فرهنگ و غنی از حیث ایمان و اندیشه توصیف کرد که همواره در طول تاریخ انقلاب به حماسه آفرینی های متعدد مشهور است.
اسلامی انقلاب تاریخ سلامی سردار فرمانده اینکه دشمنان جانشین تولید ایستادگی اشاره پیشرفت سیاست کشورهای پاسداران امروز آذربایجان دفاعی عظیمی بالستیک شناورهای تواند اضافه مقاومت خطرناک جهانی سناریو منهدم مبارزه اندیشه ناکامی ولایت نمایش یکپارچگی گذشته افزود ایمان اسلام انگیز اظهار اقتصادی