برگزیده ها
یک سوم مدارس مازندران نیازمند مقاوم‌سازی است

مازندمجلس: مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران با اشاره به توجه دولت به بازسازی مدارس در مناطق محروم، گفت: اکنون یک سوم مدارس مازندران نیازمند مقاوم‌سازی است.

مازندمجلس: قربان‌علی شیرزاد امروز در مراسم افتتاحیه مدرسه شهید جوادی گلوگاه اظهار داشت: بنیاد برکت ساخت هزار مدرسه در کشور را در اختیار دارد که سهم مازندران 49 مدرسه بوده است.

وی افزود: در دهه فجر امسال، 15 فضای آموزشی شامل 111 کلاس درس و با هزینه‌ای بالغ بر 170 میلیارد ریال تحویل آموزش پرورش استان می‌شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مازندران توجه به سیستم‌های گرمایشی استاندارد را یکی از مهم‌ترین تعهدات دانست و افزود: در این بخش 420 مدرسه به سیستم حرارت مرکزی مجهز شد.

وی گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای تردد آسان و ایمن دانش آموزان هنگام بارش برف و باران، 60 هزار مترمربع از محوطه‌های مدارس آسفالت شد.

مدیر آموزش و پرورش گلوگاه نیز با اشاره به افتتاح مدرسه 12 کلاسه شهید جوادی گلوگاه، افزود: این مدرسه در فضایی به مساحت هزار و 640 متر مربع با هزینه‌ای بالغ بر 18 میلیارد ریال ساخته شد.

فریدون کلبادی نژاد گفت: این مدرسه در سه طبقه و با مشارکت سه میلیارد ریالی بنیاد برکت با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

مازندران دارای شش هزار واحد آموزشی و 550 هزار واحد تحصیلی است.

 

نوسازی مقاوم سازی دولت دوازدهم مدرسه مازندمجلس