برگزیده ها
استارت‌آپ‌های مازندرانی به سرمایه‌گذاران خطرپذیر معرفی می‌شوند

مازندمجلس: رئیس پارک علم و فناوری مازندران گفت: استارت‌آپ‌های مازندرانی توسط مرکز توانمندسازی کسب‌وکارهای نوپای فاوا مازندران و پارک علم و فناوری استان به سرمایه‌گذاران خطرپذیر معرفی می‌شوند.

مازندمجلس: علی معتمدزادگان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: استارت‌آپ‌های مازندرانی توسط مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گری کسب‌وکارهای نوپای فاوا مازندران و پارک علم و فناوری مازندران با همکاری شرکت نرم‌افزاری جادوی فکر روز پنجشنبه ۱۷ اسفندماه امسال به سرمایه‌گذاران خطرپذیر معرفی می‌‌شوند.

وی تصریح کرد: در دوره کنونی، جذب سرمایه‌گذار برای استارت‌آپ‌ها دغدغه بزرگی است، زیرا افراد فعال در استارت‌آپ‌ها معمولاً افراد تازه‌کاری هستند که با ارائه یک ایده و آغاز کسب ‌و کار نوپا، سعی در کاربردی کردن آن دارند.

رئیس پارک علم و فناوری مازندران افزود: از این‌ رو لازم است تا فضای جذب و همکاری سرمایه‌گذاران خطرپذیر برای حمایت از استارت‌آپ‌ها فراهم شود، همچنین سرمایه‌گذار خطرپذیر می‌تواند با مدیریت فعال و برنامه‌ریزی در توسعه مدل‌های راهبردی در کسب‌وکار، هدف، ارزش‌افزوده و افزایش قیمت سهام این شرکت‌ها نقش مهمی ایفا کند.

این مسؤول ادامه داد: استارت‌آپ‌های علاقه‌مند برای شرکت در این رویداد می‌توانند مستندات لازم شامل بوم تکمیل‌شده کسب‌وکار و نمونه اولیه محصول برای ورود به بازار را تا تاریخ ۱۳ اسفندماه به آدرس پست الکترونیک دبیرخانه به نشانی jetstart@mstp.ir ارسال کنند.

معتمدزادگان بیان کرد: پارک علم و فناوری مازندران مجموعه‌ای تحت نظارت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است که به عنوان یکی از مهم‌ترین ساختارهای مؤثر در اقتصاد دانش بنیان، محیطی مناسب برای استقرار، رشد، توسعه و شکوفایی مؤسسات و شرکت‌های دانش بنیان را فراهم می‌آورد و شرکت‌هایی فناور مستقر در آن در تعامل سازنده با دانشگاه‌ها و سایر مؤسسات پژوهشی و فناوری به فعالیت‌های فنّاورانه می‌پردازند.

وی خاطرنشان کرد: هدف اصلی پارک علم و فناوری مازندران تولید و افزایش ثروت در جامعه از طریق ایجاد و توسعه فعالیت مؤسسات متکی بر دانش و فناوری است.

رئیس پارک علم و فناوری مازندران گفت: مهم‌ترین این فعالیت‌ها شامل نیازسنجی، ایده‌پردازی، تحقیق و توسعه، طراحی مهندسی، ثبت مالکیت فکری، تجاری‌سازی، انتقال فناوری، فروش و پشتیبانی بعدی برای تحقق محصولات فناوری در عرصه تولید صنعتی و همچنین عرضه سایر خدمات تخصصی است.

پارک علم و فناوری استارت آپ مازندمجلس مازندران