برگزیده ها
راستی‌آزمایی پرداخت بسته حمایتی رونق تولید در مازندران توسط فرمانداران

مازندمجلس: معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري مازندران از راستی‌آزمایی پرداخت و استفاده از بسته حمایتی رونق تولید در مازندران توسط فرمانداران خبر‌ داد.

مازندمجلس: حسن خیریان‌پور با اشاره به ارائه تسهیلات در حوزه‌های مختلف استان مازندران، گفت: 750 میلیارد تومان برای بسته حمایتی رونق تولید، 165 میلیارد تومان برای اشتغال روستایی، 130 میلیارد تومان از محل بودجه کشور برای تسهیلات خوداشتغالی و مشاغل خانگی از محل کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی و 32 میلیارد تومان برای مشاغل پشتیبان در‌ نظر گرفته‌شد و در کار گروه اشتغال و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید پیگیریم تا این تسهیلات در جای خود هزینه شود.

وی با بیان اینکه 670 میلیون دلار سهمیه استان مازندران برای سرمایه‌گذاری خارجی است، افزود: 670 میلیون دلار برای حضور سرمایه‌گذاران خارجی برای استان مازندران در‌ نظر گرفته‌ شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران از تسهیلات 9 ماه امسال بانک‌های استان از منابع داخلی خود به مبلغ  10 هزار‌ میلیارد تومان در بخش‌های مختلف خبر‌ داد و خاطر‌ نشان‌ کرد: تسهیلات 9 ماه امسال بانک‌های استان در بخش‌های کشاورزی، صنعت‌و معدن، مسکن و خدمات پرداخت‌ شده است.

خیریان‌پور به پرداخت 80 درصد تسهیلات خوداشتغالی و مشاغل خانگی در استان مازندران اشاره و اظهار‌ کرد: ثبت‌نام برای اشتغال روستایی آغاز‌شد و ثبت‌نام طرح‌های پشتیبان نیز در سامانه تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی در‌حال انجام است و تا چند‌ روز گذشته، 250 میلیارد تومان از بسته حمایتی رونق تولید در مازندران پرداخت‌شد.

وی از راستی‌آزمایی پرداخت و استفاده از بسته حمایتی رونق تولید در مازندران خبر‌داد و گفت: راستی‌آزمایی پرداخت و استفاده از بسته حمایتی رونق تولید در مازندران توسط فرمانداران بر‌طبق فرمت ابلاغی اجرایی می‌شود.

فرمانداران مازندران حمایت توسعه اقتصادی