برگزیده ها
۲۶۲ خانوار معلول فاقد مسکن در مازندران شناسایی شد‌

مازندمجلس: مدیرکل بهزیستی مازندران با اشاره به رویکرد دولت برای خانه‌دار کردن معلولان استان، گفت: ۲۶۲ خانوار معلول فاقد مسکن در مازندران شناسایی شد.

مازندمجلس: سید سعید آرام امروز در مراسم افتتاخ خانه کودک و نوجوان امام سجاد (ع ) آمل اظهار داشت: همزمان با گرامی‌داشت ایام‌الله دهه فجر امسال، بالغ بر 128 میلیارد ریال برای بهره‌برداری پروژه‌های بهزیستی این استان هزینه شد.

وی با اشاره به اینکه اقدامات بهزیستی استان برای پروژه‌های این سازمان در ایام‌الله دهه فجر بالغ بر 128 میلیارد ریال بوده است، افزود: با توجه به رویکرد حوزه اجتماعی بهزیستی از برنامه‌های ارزشمند ساخت خانه‌های معلولان با خانواده‌های دو معلولی فاقد مسکن بوده که 135 خانوار شهری و 127 خانوار روستایی شناسایی شده است.

آرام با بیان اینکه با برنامه‌ریزی انجام شده 50 واحد در ایام‌الله دهه فجر به بهره‌برداری رسید، افزود: مابقی واحدهای مسکونی تا پایان سال‌جاری افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به جذب اعتبارات اشتغال، یادآور شد: در این حوزه اعتبارات خوبی جذب شده که بالغ بر 42 میلیارد ریال بوده ‌و در سال 96 برای 2400 نفر اشتغال فراهم شده و در این ایام 85 مورد بوده است.

آرام ادامه داد: در احداث مرکز درمانی ترک اعتیاد برنامه‌ریزی شده که شش مرکز درمان اقامتی میان مدت در دهه فجر راه اندازی شده و یکی از آن در آمل بود.

مدیرکل بهزیستی مازندران با اشاره به اینکه در جهت ارائه خدمات اجتماعی به زنان ویژه با جامعه هدف بهزیستی دو مرکز در دو شهرستان مازندران راه اندازی شد، تصریح کرد: خانه کودک و نوجوان امام سجاد(ع) آمل یکی از مراکز خدماتی بهزیستی استان به کودکان و نوجوانان خانواده‌های بد و بی سرپرست است که بالغ بر 500 میلیون تومان در سه طبقه به بهره‌برداری رسید.

وی خاطرنشان کرد: خدمت در بهزیستی فرصتی است که نصیب هرکسی نمی‌شود و بهزیستی در جایگاهی قرار دارد تا در خدمتگزاری بندگانش گام بردارد؛ امیدواریم این سازمان در این خدمتگزاری در شان آنها تلاش داشته باشد.

مازندران بهزیستی خانواده مسکن