برگزیده ها
رئیس‌جمهور به جای مطرح کردن رفراندوم پاسخگوی مردم باشد

مازندمجلس: نماینده مردم فلاورجان در مجلس گفت: از رئیس‌جمهور که باید با تلاش دیگر نهادهای ذی‌ربط پاسخگوی دغدغه‌های مردم باشد، توقع نداشتیم که در 22 بهمن مسائل انحرافی را مطرح کند و حرف از رفراندوم بزند.

مازندمجلس:حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی‌لارگانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فلاورجان اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین دلایل حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال لبیک به ندای مقام معظم رهبری بود که در فرمایشاتشان در دیدار با فرماندهان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اذعان داشتند که امسال راهپیمایی متفاوت و تماشایی خواهد بود.

وی افزود: به توفیق الهی این اتفاق عظیم رخ داد و همگان شاهد حضور خیل عظیمی از مردم بودند و بار دیگر پاسخ یاوه‌گویی‌های رژیم صهیونیستی و جبهه استکبار داده شد؛ دشمنان از ماه‌ها قبل بر طبل تبلیغاتی خود می‌کوبیدند و دشمنی بیشتری می‌ورزیدند.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس مطرح کرد: در دی‌ ماه نیز حرکات ناشایستی از سوی دشمنان نظام اسلامی پایه‌ریزی شده بود که در بر برخی از شهرها و استان‌ها به وقوع پیوست و دنبال سوءاستفاده از خواسته‌ها و مطالبات به‌حق مردم بود؛ دشمنان به دنبال فتنه جدید بودند که با حضور بصیرانه و انقلابی مردم همیشه در صحنه دفع شد.

وی خاطرنشان کرد: مردم با حضور هوشمندانه خود در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند که اگر مشکلات اقتصادی و معیشتی هم احساس می‌شود اما محکم روی پای خود ایستاده و از آرمان‌های نظام اسلامی دفاع خواهند کرد و اجازه دخالت و سوءاستفاده دشمنان را نخواهند داد.

موسوی‌لارگانی ادامه داد: گرامیداشت  و حضور مردم سالروز پیروزی انقلاب اسلامی درس عبرتی به جبهه استکبار٬ عربستان سعودی ٬رژیم اشغالگر قدس و عوامل دست‌نشانده آن‌ها داد که خون شهدا پایمال نخواهد شد و قطعاً حضور مردم مثال‌زدنی و بی‌نظیر بود و صحنه‌هایی ایجاد شد که چیزی جز علاقه و احساس وظیفه نسبت به آرمان‌های انقلاب اسلامی و نظام نبود.

وی متذکر شد: مسؤولان باید از مباحث سیاسی و جناحی و اظهار نظرهایی که  در جهت محکوم کردن جریان و سلیقه خاص است دست برداشته و در جهت رفع مطالبات مردم گام بردارند و درست است شاید به لحاظ فکری هر مسؤولی متعلق به جناح خاصی باشد اما این دلیل نخواهد شد مسائل سیاسی را دخیل کرده و از دغدغه‌های مردم غافل شویم چراکه لازم است تمام هم‌ و غم خود را در دوران مسؤولیت رفع مشکلات ملت ایران و عزت و آبروی نظام قرار دهیم.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس تأکید کرد: پیشنهادی که به نفع مردم است باید انجام داد حتی اگر از جناح مخالف باشد و باید تمام تلاش خود را به  رفع مشکلات اقتصادی و اشتغال‌زایی قرار دهیم؛ از رئیس‌جمهور که باید با تلاش دیگر نهادهای ذی‌ربط پاسخ‌گوی دغدغه‌های مردم باشد، توقع نداشتیم که مسائل انحرافی را مطرح کند و حرف از رفراندوم بزند، آن‌هم روزی که مردم با عشق و علاقه خود در راهپیمایی 22 بهمن‌ ماه شرکت کردند که از نظام و آرمان‌های آن دفاع کنند و پایه‌های نظام اسلامی را مستحکم کنند.

وی عنوان کرد: اگر واقعاً بخواهیم جواب حضور میلیونی مردم را بدهیم باید در رفع مطالبات آن‌ها گام برداریم و از افزایش هرگونه قیمت جلوگیری کنیم و برای یک‌بار هم که شده به‌جای حرف و سخن در عمل اقتصاد مقاومتی را اجرا کنیم چراکه واقعاً مردم تحت‌فشار هستند و اگر تولید و اشتغال رونق پیدا کند قطعاً نشاط اجتماعی ایجادشده و بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

موسوی‌لارگانی تصریح کرد: راه‌حل مشکلات این استان حل مشکل آب و جاری شدن در بستر زاینده‌رود است چراکه اصفهان متعلق به همه مردم بوده و آبروی کشور است بارها مشاهده‌ شده است که مهمانان خارجی از دیگر کشورها پس از دیدار رسمی با مسؤولان نظام یکی از استان‌های  ایران برای بازدید را قطعاً اصفهان قرار می‌دهند که لازم است با پرداختن ویژه به موضوع آب در این استان زندگی و حیات دوباره را به اصفهان بازگردانیم.

وی در پایان یادآور شد: طی جلسات متعدد مجمع نمایندگان استان اصفهان  با مسؤولان اجرایی استانی بارها به این مسأله اذعان شده است که نمایندگان برای برطرف کردن مشکلات در کنار شما خواهند بود و دیدگاه سیاسی در آن رسوخ ندارد و مهم‌ترین دغدغه نمایندگان حل بحران آب که همان رفع مشکلات کشاورزی، صنعت و اقتصاد و دسترسی بهتر مردم به این مایه حیات بوده است، می‌توان اشاره کرد.

انتهای پیام/ذ/2346

مشکلات اسلامی دشمنان راهپیمایی اقتصاد آرمان‌های سیاسی قطعاً چراکه مطالبات نمایندگان اصفهان استان فلاورجان متعلق واقعاً علاقه مسائل دغدغه‌های آبروی اشتغال بارها مجلس خواهند اذعان نماینده دیدار امسال رفراندوم اظهار دنبال سوءاستفاده انقلاب آن‌ها رئیس‌جمهور احساس اقتصادی نخواهد