برگزیده ها
راهپیمایی عظیم 22 بهمن حاصل ولایتمداری مردم بود/ دشمنان در محاسبات خود شکست خوردند

مازندمجلس: نماینده مردم نهاوند در مجلس با بیان اینکه مردم پیام مقام معظم رهبری را با جان و دل شنیدند و با حضور در راهپیمایی 22 بهمن، صحنه‌ای تماشایی را خلق کردند، گفت: دشمنان در محاسبات خود شکست خوردند.

مازندمجلس:حسن بهرام‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان در خصوص «راهپیمایی تماشایی 22 بهمن» در سراسر کشور و همدان اظهار کرد: همه مردم پیام مقام معظم رهبری را با جان و دل شنیدند و به آن لبیک گفتند.

وی با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال در مقایسه با سال‌های گذشته از نظر کمی و کیفی قابل ملاحظه بود، افزود: دشمنان با تبلیغات گسترده خود سعی دارند که حس ناامیدی را در جامعه گسترش دهند ولی هر بار به اشکال مختلف شکست می‌خورند.

نماینده مردم نهاوند در مجلس با اشاره به اینکه مردم ایران مردمی دین‌دار و معتقد به انقلاب و ولایت فقیه هستند، گفت: با تمام کم و کاستی‌های اقتصادی که در کشور وجود دارد ولی به خاطر نه گفتن به شانتاژها و تبلیغات سوء دشمن، مردم در صحنه حضور یافتند.

وی با اشاره به اینکه در راهپیمایی 22 بهمن ماه به معنای واقعی همه آمده بودند و به تعبیر مقام معظم رهبری این راهپیمایی تماشایی بود، تصریح کرد: بنده با دیدن چنین صحنه‌هایی شرمنده این همه حمایت و دفاع از کشور شدم.

بهرام‌نیا ادامه داد: روا نیست که مسؤولان در حق این مردم کوتاهی کنند، چه سهوی باشد چه عمدی، زیرا مردم صادقانه و با عشق به قرآن و ولایت در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد عرصه شدند.

وی با بیان اینکه این حضور امیدی در دل انسان‌های آزادیخواه در سراسر دنیا بود، خاطرنشان کرد: این حضور گسترده نقطه عطفی شد تا همه بدانند این انقلاب ریشه‌دار بوده و از پشتوانه مردمی برخوردار است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس با اشاره به درایت بی‌بدیل مقام معظم رهبری گفت: ایشان با حمایت مردمی، کشور را از تمام مشکلات به سلامت عبور دادند.

ی/2346

راهپیمایی اینکه اشاره مردمی نماینده مجلس رهبری نهاوند انقلاب ولایت حمایت دشمنان بهرام‌نیا تماشایی همدان تبلیغات گسترده سراسر