برگزیده ها
افزایش قیمت ارز نتیجه بی‌تدبیری و قصور بانک مرکزی است/ نباید به عده‌ای سودجو اجازه جولان در بازار ارز داده شود

مازندمجلس: نماینده مردم بندر لنگه در مجلس با بیان اینکه نوسانات امروز قیمت ارز در بازار نتیجه بی‌تدبیری و قصور بانک مرکزی است، گفت: بانک مرکزی نباید به عده‌ای سودجو که به دنبال ایجاد تشنج در بازار هستند، اجازه و مجال فعالیت دهد و باید عرصه را بر آنها تنگ کند.

مازندمجلس:ناصر شریفی نماینده مردم بندر لنگه در مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به افزایش قیمت ارز در بازار گفت: افزایش قیمت ارز در روزها و هفته‌های اخیر نتیجه بی‌تدبیری مسئولین امر در بانک مرکزی و براثر عدم نظارت کافی در بازار شاهد این افزایش قیمت بودیم.

وی افزود: وقتی که به یک موضوع مهمی (قیمت ارز) اهمت داده نشود و بازار را به دست دلال‌ها بسپارند این وضعیت پیش می‌آید و ما در این شرایط شاهد ایجاد تشنج در بازار هستیم.

نماینده مردم بندرلنگه در مجلس شورای اسلامی اسلامی اظهارداشت: شرایط امروز بازار ارز یک شرایط طبیعی نیست و قیمت‌ها به صورت حبابی افزایش پیدا کرده است.

شریفی خاطرنشان کرد: در بحث مؤسسات مالی هم وضع به همین ترتیب بود و من کسانی را دیدم که همه دارایی‌های خود را فروخته بودند و در مؤسسات مالی سپرده‌گذاری کرده بودند تا سود 35 درصد ببرند و همه می‌دانستند این حبابی بیش نیست و روزی این حباب خواهد ترکید و این حباب ترکید و صدمات آن به سپرده‌گذاران وارد شد.

وی ادامه داد: در ارتباط با بازار ارز نیز وضع به همین ترتیب است و حباب ایجاد شده خواهد ترکید.

نماینده مردم بندر لنگه در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: بانک مرکزی چه در بحث مؤسسات مالی و چه در بحث بازار ارز قصور کرد و نباید اجازه دهد که عده‌ای سودجو بازار ارز را اینگونه متشنج کنند و باید عرصه را بر این افراد تنگ کند.

بازار افزایش اسلامی شورای شرایط ترکید مجلس شریفی مؤسسات نماینده مرکزی حبابی ترتیب بی‌تدبیری نتیجه اظهارداشت ایجاد گفت‌وگو سودجو عده‌ای نباید اجازه