برگزیده ها
آموزش قوانین و قراردادهای تجاری و ملکی در سایت وکیل حق جو

مازندمجلس: وقتی شخصی از دنیا می رود انجام انحصار وراثت و تقسیم ارث او یکی از مواردی است که حتما باید انجام شود. متاسفانه افراد به دلیل عدم آشنایی کافی با قانون ارث و نحوه انحصار وراثت در این زمان بسیار دچار مشکل شده و وقت زیادی را در دادگاه ها برای انجام این امور تلف می کنند.

مازندمجلس: وقتی شخصی از دنیا می رود انجام انحصار وراثت و تقسیم ارث او یکی از مواردی است که حتما باید انجام شود. متاسفانه افراد به دلیل عدم آشنایی کافی با قانون ارث و نحوه انحصار وراثت در این زمان بسیار دچار مشکل شده و وقت زیادی را در دادگاه ها برای انجام این امور تلف می کنند.

وب سایت حق جو به عنوان بهترین مرجع ، جدید ترین نکات آموزشی و مشاوره حقوقی انواع معاملات ،قراردادها و موارد قانونی و کیفری را ارائه میدهد.

کابران میتوانند پاسخ سولات خود و نکات آموزشی درباره مشاوره حقوقی، وکیل ملکی، قراردادها، خانواده، ثبت شرکت ها و کیفری را در این وب سایت پیدا کنند.

درواقع سایت حق جو سعی داشته با کمک متخصصین و وکلای توانمند مسائل حقوقی را با بیانی ساده و قابل فهم برای عموم مردم شرح دهد.

وکیل ملکی

سایت حق جو در بخش وکیل ملکی ، تمامی موضوعات مورد نیاز مردم در مورد املاک اعم از الزام به تنظیم سند رسمی، وقف، تخلیه و خلع ید، تصرف عدوانی و ... را شرح داده است.

وکیل قراردادها

در بخش قرارداد ها حق جو، برخی از مفاد و توضیحات قراردادهای رایج نظیر قرارداد کار دائم و موقت، قرارداد تقسیم ارث، مشارکت در ساخت، هبه، حقوق مهندسی، قرارداد مشارکت عمومی و خصوصی، مدیریت ادعا، مناقصات، شرایط عمومی و خصوصی پیمان، سرمایه گذاری، تامین مالی، حقوق صنعت، قراردادBOT ، قرارداد EPCF و ... را بیان کرده است.

ثبت شرکت ها

در این بخش، حق جو سعی بر آن داشته است که با توضیح کامل موارد مربوط به شرکت ها، از ثبت تا انحلال آنها مخاطب را از رجوع به موسسات ثبت شرکت و غیره بی نیاز کند.

وکیل وصول مطالبات

در بخش وصول مطالبات که شامل چک، سفته و بیمه می شود، سایت حق جو برای تمامی موارد و ویژگی های چک و سفته از جمله روش پشت نویسی آنها، روش نوشتن چک و سفته برای ضمانت، نحوه وصول و برگشت زدنشان و ... همه را در قالب مقالات مختلف شرح داده است. در مورد بیمه نیز انواع بیمه و شرایط آنها و همچنین نحوه دریافت خسارت از شرکت های بیمه را توضیح داده است.

وکیل انحصار وراثت

وقتی شخصی از دنیا می رود انجام انحصار وراثت و تقسیم ارث او یکی از مواردی است که حتما باید انجام شود. متاسفانه افراد به دلیل عدم آشنایی کافی با قانون ارث و نحوه انحصار وراثت در این زمان بسیار دچار مشکل شده و وقت زیادی را در دادگاه ها برای انجام این امور تلف می کنند. از این تیم حق جو تصمیم گرفت با شرح مراحل انحصار وراثت و نحوه تقسیم ارث مردم را در انجام این امور یاری رساند.

وکیل خانواده

یکی از دلایل شلوغی دادگاه خانواده و طولانی شدن مراحل طلاق عدم آشنایی افراد با قانون خانواده و مواد مربوط به طلاق است. ما در این بخش مواردی از قبیل انواع طلاق، طلاق توافقی، طلاق از طرف مرد، طلاق از طرف زن حضانت فرزندان، نفقه، مهریه و الزام به تمکین را شرح داده ایم تا بتوانیم با ارائه اطلاعات کافی و توضیح مراحل طلاق به افراد کمک کنیم تا زود تر و با صرف هزینه و زمان کمتر به مقصود خود دست یابند.

وکیل کیفری

در این بخش به انواع جرم و مجازات آنها پرداخته ایم ؛ جرائمی مثل کلاهبرداری، ضرب و جرح، روابط نامشروع، خیتنت در امانت و ...

نکات حقوقی

روزانه یک نکته حقوقی در سایت حق جو و شبکه های اجتماعی این سایت با آدرس @haqjoo_com بارگذاری می شود.

نکات حقوقی از این جهت که کوتاه هستند و مواد قانونی یا خلاصه ای از آنان را بیان می کنند بسیار مفید بوده و به بالا رفتن اطلاعات حقوقی افراد کمک می کنند.

جهت مطالعه مقالات آموزشی مرتبط و دریافت پاسخ سوالات حقوقی خود به سایت  www.haqjoo.com  مراجعه کنید.

منبع خبر : ویرلن

حقوقی وراثت انحصار افراد قرارداد انواع خانواده تقسیم قراردادها کیفری توضیح موارد مراحل آشنایی مواردی بسیار قانون آموزشی دادگاه haqjoo دریافت شرایط مربوط مطالبات مقالات اطلاعات خصوصی قانونی مشاوره زیادی متاسفانه قراردادهای ارائه مشارکت الزام تمامی عمومی