برگزیده ها

مازندمجلس: اختلافات در حزب موتلفه بین اعضای جوان و سالخوردگانی که موسس این حزب قدیمی بوده اند، بالا گرفته است.

مازندمجلس: به گزارش نامه نیوزدر حالی که روزنامه الکترونیکی حزب موتلفه اسلامی از شنبه تا کنون منتشر نشده، به نظر می رسد هفته نامه «شما» ارگان رسمی این حزب، این هفته نیز انتشار نیافته است.
ماجرا ظاهرا به اینجا باز می گردد که پس از اختلافات داخلی حزب موتلفه در انتخابات ریاست جمهوری اخیر، رسانه های این حزب بر خلاف سالخوردگان آن، پشت سر میرسلیم ایستادند و همچنان او را به صورت پررنگ حمایت کرده و پوشش خبری دادند. این احتمال نیز می رود که تعطیلی اخیر نشریه حزب در راستای ادامه شکاف سیاسی داخل این حزب باشد.
این احتمال از آنجا تشدید می شود که میرسلیم غایب بزرگ اجلاس اخیر این حزب بود که میزبان احزاب آسیایی شده بود و اولین مانور سیاسی جدی آن پس از انتخابات محسوب می شد.
به نظر می آید، جریان اعضای جوان در موتلفه، با حمایت معنادار و هدفمند از میرسلیم که همچنان هفته های پایانی و بیانیه حزب خود در مورد استعفایش در انتخابات را فراموش نکرده، قصد دارند گروهی که سال های سال است رهبری حزب را برعهده دارند، کنار بزنند.
جوانان موتلفه معتقدند رویکرد فعلی حزب که متاثر از تفکر رهبران فعلی آن است، کارایی لازم را ندارد و احیا این حزب قدیمی نیازمند روندهای تازه و نو است.
موتلفه انتخابات میرسلیم جوانان سیاسی دارند احتمال حمایت همچنان اینجا