برگزیده ها

مازندمجلس: عضو هیات رئیسه گفت:سیدامامی مجدد از سرویس بهداشتی خارج می‌شود و وسیله‌ای را که در دست داشت چند بار به طرف سقف پرتاب می‌کند تا شاید لامپ یا دوربین را بشکند و فیلمش برداشته نشود.

مازندمجلس: احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ،اظهار داشت: پس از آن کاووس سید امامی به داخل سرویس بهداشتی می‌رود اگر چه زمان ورود او به این بخش در فیلم مشخص است اما از آنجایی که طبق قوانین زندان‌ها در داخل سرویس‌های بهداشتی دوربین کار گذاشته نمی‌شود اقداماتی که در این مکان وی مرتکب شده در فیلم نیست.
به گزارش نامه نیوز امیرآبادی خاطرنشان کرد: سیدامامی مجدد از سرویس بهداشتی خارج می‌شود و وسیله‌ای را که در دست داشت چند بار به طرف سقف پرتاب می‌کند تا شاید لامپ یا دوربین را بشکند و فیلمش برداشته نشود. 
وی افزود: پس از این رفتار پیراهن را از گردن خود باز کرد پتوی خود را به گونه‌ای روی تخت گذاشت که گویا کسی روی تخت خوابیده است و مجدد به داخل سرویس بهداشتی می‌رود.
عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: درست است زمان خودکشی به دلیل اینکه داخل سرویس بهداشتی بوده و در آنجا دوربینی گذاشته نشده مشخص نیست اما مقدمات کار که در فیلم نشان داده شده بیانگر این موضوع است و طبق توضیحاتی که مامورین به ما دادند وی پس از ورود دوباره به سرویس بهداشتی خود را حلق‌آویز می‌کند.
امیرآبادی با اشاره به پرونده کاووس سید امامی در قوه قضاییه خاطر نشان کرد: طبق گفته مامورین پرونده سید امامی در بحث مسائل جاسوسی، پرونده‌ دارای ابعاد مختلف و پیچیده‌ای است و افرادی که در ارتباط با این پرونده دستگیر شده‌اند اعترافاتی داشته‌اند که با سرویس‌های جاسوسی خارج از کشور ارتباطاتی داشته‌اند و عنوان کرده‌اند که به واسطه پروژه‌های زیست محیطی در کنار مناطق حساس و حیاتی کشور رفت‌وآمدها را رصد کرده و زیر نظر داشتند و با برخی محیط‌بانان در این رابطه ارتباطاتی را برقرار کردند.
وی افزود: طبق گفته مامورین ابعاد پرونده وسیع است و همچنان رصد اطلاعاتی در مورد ابعاد مختلف آن در حل انجام است. عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: مامورین به ما گفتند که دلیل اینکه موضوع مربوط به سید امامی در این مقطع به نمایندگان مجلس انتقال داده می‌شود این است که نمایندگان در جریان بخشی از کار قرار گیرند و زمانی که می‌خواهند اظهارنظر داشته باشند با علم و اطلاع اظهارنظر کنند و بی‌جهت کاری نکنند که موجب تشویش اذهان عمومی جامعه شوند و موجبات نگرانی مردم را فراهم آورند.
امیرآبادی در پایان گفت: ماموران گفتند ما از قوه قضاییه احکام لازم را گرفته‌ایم و اقدامات لازم از طریق مراجع قضایی انجام شده و هماهنگی‌های لازم صورت گرفته و دادستان دستورات لازم را صادر کرده و از ابتدای پرونده قوه قضاییه در جریان بوده است و در جاهایی که لازم بود تا برای با ورود به اماکن احکام ثابت قضایی را داشته باشیم اقدامات لازم صورت گرفته است.
بهداشتی سرویس پرونده امامی مامورین امیرآبادی ابعاد دوربین مجلس سیدامامی قضاییه خودکشی جاسوسی اظهار نمایندگان ارتباطاتی گفتند قضایی داشته‌اند گرفته اقدامات احکام اظهارنظر جریان افزود می‌رود کاووس فیلمش بشکند سرویس‌های گذاشته موضوع اینکه رئیسه می‌کند مختلف