برگزیده ها

مازندمجلس: دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان کرمان گفت: در حال حاضر تعداد ۹ نفر به اتهام اقدام علیه امنیت داخلی کشور در جریان اغتشاشات دی ماه گذشته در کرمان بازداشت هستند.

مازندمجلس: دادخدا سالاری در گفت و گو با میزان اظهار داشت: در حال حاضر تعداد ۹ نفر به اتهام اقدام علیه امنیت داخلی کشور در جریان اغتشاشات دی ماه گذشته در کرمان بازداشت هستند.
به گزارش نامه نیوز این مقام قضائی با اعلام اینکه استان کرمان کمترین میزان دستگیری در اغتشاشات دی ماه گذشته را داشت، عنوان کرد: در خصوص کلیه متهمین اغتشاشات اخیر در دادسرای کرمان اتخاذ تصمیم شده است و برخی از متهمین با قرار مناسب آزاد و برای تعداد کمی از متهمین کیفرخواست صادر و پرونده به دادگاه ارسال و در حال حاضر فقط تعداد اندکی از متهمین در بازداشت به سر می‌برند. اتهام متهمین بازداشت شده در ناآرامی‌های دی ماه گذشته اقدام علیه امنیت داخلی کشور است.
سالاری بیان کرد: با توجه به اشراف خوب اطلاعاتی در سطح استان کرمان، با کلیه عواملی که درصدد ناامنی و تخریب امنیت مردم تلاش می‌کنند با قاطعیت و در کوتاهترین زمان ممکن با آنان برخورد قانونی صورت خواهد پذیرفت.
دادستان کرمان در پایان عنوان کرد:جوانان بایستی با هوشیاری فریب وعده‌های دروغین دشمنان را نخورند و تحت تاثیر صحبت‌ها و مطالب القاء شده از سوی عناصر بیگانه قرار نگیرند.
کرمان متهمین بازداشت تعداد اغتشاشات امنیت گذشته عنوان داخلی استان اتهام ناآرامی‌های سالاری میزان دادستان اقدام