برگزیده ها

مازندمجلس: حشمت‌الله فلاحت پیشه گفت: جریانات اصولگرا نتوانسته رابطه پایداری با بدنه جامعه برقرار کند. خیلی از جوانان در جامعه ما نگران افراطی گرایی هایی هستند که در حاشیه اصولگرایی شکل می گیرد.

مازندمجلس: حشمت الله فلاحت پیشه نماینده اسلام آباد غرب در مجلس شورای اسلامی درباره حرکت اصولگرایان برای انتخابات 98 در قالب جمنا به خبرآنلاین گفت: جمنا هنوز جایگاهی ندارد که بتواند یک حرکت جمعی شکل دهند مضاف بر اینکه سابقه نداشته است اصولگرایان در دو دوره انتخابات با یک اسم حضور پیدا کنند و همواره این اسامی است که تغیر می کند. در مورد اصلاح طلبان هم تا حدودی همین رویه صدق می کند.
به گزارش نامه نیوز او ادامه داد: همواره جریانات سیاسی‌ شکل می گیرد و این جریانات وعده هایی را مطرح می کنند، این جریانات بعد از انتخابات چه برنده شود و چه بازنده محو می شوند و دوباره اسم دیگری ایجاد می کنند. نکته دیگر این است اینها اختلافات خود را زیر  یک اتحاد مقطعی پنهان می کنند و زمانی که این اتحاد بهم ریخت باردیگر اختلافات عیان می شود.
فلاحت پیشه درباره اینکه امروز فعالیت جمنا متمرکز بر شهرستان ها شده است، گفت: این کارها کارهای سامان‌دهی شده ای نیست به هر حال حافظه تاریخی مردم حافظه روشنی است و امروز در سایه فضای مجازی یادآوری اتفاقات گذشته به راحتی صورت می گیرد. تا وقتی جریانات سیاسی تکلیف خود را با مردم روشن نکنند این مشکلات وجود دارد.
او با انتقاد از اصولگرایان گفت: جریانات اصولگرا نتوانسته رابطه پایداری با بدنه جامعه برقرار کند. خیلی از جوانان در جامعه ما نگران افراطی گرایی هایی هستند که در حاشیه اصولگرایی شکل می گیرد؛ یا خیلی از روشنفکران از ناحیه اصولگرایی  احساس نگرانی می کنند به ویژه در سیاست خارجی خیلی ها نگران نوع نگاه اصولگرایی مبتنی بر افزایش تهدید هستند.
نماینده اصولگرای مجلس دهم تاکید کرد: تا وقتی تجدید ساختار بنیادین شکل نگیرد که ریشه این موضوع هم در حیطه فکری است، اصولگرایان نمی توانند فقط به این مسئله تکیه کنند که چون طرف مقابل ضعف مدیریتی داشته است این به معنی گرایش به سمت اصولگرایان است.
فلاحت پیشه با بیان اینکه هر دو جریان به حدی وعده های عمل نشده دارند که امروز باعث ایجاد یک ناامیدی شدند گفت: باید به سمت یک نگاه برنامه ای و اصلاح مواضع گذشته و جسارت نسبت به رفتارهای گذشته وجود داشته باشد به طور مثال حتما افرادی که در هدر دادن 700 میلیارد  دلار پول نفت نقش داشتند باید توضیح دهند و عذرخواهی کنند.  
اصولگرایان جریانات گذشته فلاحت نماینده اینکه اصولگرایی امروز انتخابات نگران حافظه اتحاد عذرخواهی اصولگرا مجلس جامعه اختلافات جوانان گرایی درباره افراطی همواره حاشیه اصلاح ایجاد