برگزیده ها

مازندمجلس: روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی در واکنش به مسائل مطرح شده در یکی از رسانه ها مبنی بر بروز اختلاف در حزب موتلفه اسلامی اطلاعیه ای صادر کرد.

مازندمجلس: متن اطلاعیه حزب موتلفه اسلامی به شرح زیر است:
«انتشار خبر دروغ و بدون ذکر منبع با اخلاق اسلامی و حرفه روزنامه نگاری مغایرت دارد. هیچگونه دو دستگی و انشقاق وجود ندارد و حزب موتلفه اسلامی به عنوان یک حزب پویا و با نشاط فعالیت عادی خود را دارد و این موضوع از خلال موضعگیری های فعال و روزانه حزب موتلفه اسلامی قابل رصد است. حزب موتلفه اسلامی یک حزب پنجاه ساله است که همیشه روابط خوب و محترمانه ای بین نسل های آن وجود داشته است. نمونه واضح آن برگزاری موفق اجلاس بین المللی احزاب آسیایی در تهران است که در نیمه بهمن ماه امسال برگزار شد.  
به نظر می رسد اعلام آمادگی حزب موتلفه برای مناظره با رئیس جمهور محترم موجب هراس برخی افراد و جناح ها از حضور مسولان حزب موتلفه اسلامی در دفاع از منافع ملی کشور شده و باعث تمسک آنان به چنین دروغ پراکنی هایی شده است.
به اطلاع می رساند عدم انتشار نشریه الکترونیکی حزب موتلفه اسلامی و نشریه شما در چند روز اخیر ناشی از تعطیلات ٢٢ بهمن و نقل مکان نشریه می باشد. ارتباط دادن این موضوع به اختلافات درون حزبی بسیار سخیف است.
ضمن تشکر از کسانی که پیگیر انتشار نشریات حزب موتلفه اسلامی می باشند، تاکید می گردد که انتشار آن ها طی چند روزه آینده محقق خواهد شد.
حزب موتلفه اسلامی حق خود را درباره شکایت از انتشار چنین دروغ پردازی هایی را محفوظ می داند.»
موتلفه اسلامی انتشار نشریه مناظره افراد آمادگی موضوع ندارد هیچگونه دستگی انشقاق اطلاعیه اعلام