برگزیده ها

مازندمجلس: سخنگوی قوه قضائیه و معاون اول قوه قضائیه گفت: دشمن به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در کشور است تا بتواند به انقلاب اسلامی ضربه وارد کند.

مازندمجلس: حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای ظهر پنج شنبه در مراسم انتصاب رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه افزایش اعتبارات قوه قضاییه ضروری است، اظهار داشت: قوه قضاییه به۲۳۰ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.
کمبود بودجه و نیرو موجب طولانی شدن رسیدگی به پرونده های دادگستری شده است
وی تصریح کرد: کمبود بودجه و نیرو موجب طولانی شدن رسیدگی به پرونده های دادگستری شده است.
سخنگوی قوه قضاییه و معاون اول قوه قضاییه بیان کرد: طی برنامه پنجم توسعه به قوه قضاییه اجازه داده شده است که سالانه ۸۰۰ قاضی استخدام کند تا در پایان برنامه پنجم قوه قضاییه دارای چهار هزار قاضی باشد.
وی بیان کرد: در حال حاضر هیچ استخدامی در برنامه ششم توسعه نباید انجام شود.
دشمن به دنبال ایجاد یاس و نا امیدی در کشور است
سخنگوی قوه قضاییه و معاون اول قوه قضاییه با اشاره به اینکه دولت ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای سال ۹۷ قوه قضاییه اختصاص داده است، بیان کرد: در مجلس شورای اسلامی هشت هزار میلیارد ریال اعتبار دیگر به آن اضافه شد.
وی تاکید کرد: این میزان اعتبار یک سوم اعتبار مورد نیاز قوه قضاییه است و باید تلاش شود که اعتبارات این قوه افزایش یابد.
سخنگوی قوه قضاییه و معاون اول قوه قضاییه در ادامه با اشاره به اینکه دشمن به دنبال ایجاد یاس و نا امیدی در کشور است، بیان کرد: دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی می خواهد روحیه یاس و نا امیدی در جامعه ایجاد کند.
وی تاکید کرد: ایجاد نشاط در جامعه و حفظ وحدت و همدلی  در جامعه ضروری است.
رعایت انصاف و عدالت از ایجاد شایعات جلوگیری می کند
وی با اشاره به اینکه رعایت عدالت و انصاف در همه امور  ضروری است، بیان کرد: باید در گفتار، نوشتار و رفتار انصاف مورد توجه قرار گیرد.
سخنگوی قوه قضاییه و معاون اول قوه قضاییه ادامه داد: ایجاد بسیاری از شایعات به خاطر نداشتن انصاف در گفتار و رفتار است و اگر با عدالت و انصاف رفتار شود از ایجاد شایعات جلوگیری می شود.
قضاییه ایجاد انصاف اعتبار اینکه معاون اشاره شایعات عدالت سخنگوی رفتار جامعه امیدی برنامه میلیارد جلوگیری رعایت دنبال ضروری دادگستری ادامه تاکید کمبود گفتار اعتبارات اسلامی بودجه پرونده افزایش طولانی توسعه رسیدگی