برگزیده ها

مازندمجلس: فرمانده نیروی زمینی گفت: اقتدار امروز جمهوری اسلامی موجب شده نه تنها داعش که تفنگچی آمریکا در منطقه بود خبری نیست بلکه ما اربابانشان را هم از منطقه بیرون کردیم و اجازه خودمحوری را به آن‌ها نمیدهیم.

مازندمجلس: امیر سرتیپ کیومرث حیدری در یادواره لاله های فاطمی روستای خانه سرمرز ساری گفت: شهدا برای ما مانند ستاره هایی هستند تا در تاریکی راه را گم نکنیم.
به گزارش نامه نیوز فرمانده نیروی زمینی گفت: اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهیدانی است که مانند ستاره هایی درخشان در آسمان هستند تا ما راه را گم نکنیم.
وی گفت: حفظ این اقتدار که به وسیله شهدا نصیب کشور ما شده سه راس دارد، رهبری بی بدیل مقام معظم رهبری ، نیروهای مسلح قدرتمند و همراهی مردم بصیر و فهیم.
امیر حیدری گفت: امروز ما امانتدار خون شهدا هستیم، ما باید باور داشته باشیم که صراط مستقیم، ولایت است و تا زمانی که پشت سر ولی فقیه حرکت کنیم این اقتدار هر روز بیشتر خواهد شد
فرمانده نیروی زمینی گفت : اقتدار امروز جمهوری اسلامی موجب شده نه تنها داعش که تفنگچی آمریکا در منطقه بود خبری نیست بلکه ما اربابانشان را هم از منطقه بیرون کردیم و اجازه خودمحوری را به آن ها نمیدهیم.
وی افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نیروهایی مادی نیستند بلکه آرمان نهایی ما اعتلای کلمه الله است. امروز تجهیزات نیروهای مسلح ما ساخته و پرداخته ذهن فعال و دست توانای جوانان غیرتمند کشور است و ما برای توانایی دفاعی خود دست نیاز به سوی هیچ کشوری دراز نمی کنیم
در این مراسم از 40 خانواده معظم شهید روستای خانه سرمرز و بخش رودپی ساری تجلیل شد.
منبع: خبرگزاری دانشجو
اقتدار اسلامی جمهوری امروز نیروهای منطقه نیروی زمینی ساری نکنیم رهبری سرمرز بیرون اربابانشان حیدری روستای مانند ستاره