برگزیده ها

مازندمجلس: نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان این حضور پرشور مردمی را به حساب عملکرد خود نگذارند و از خواب خرگوشی بیدار شوند.

مازندمجلس: محمد دامادی در شهرستان ساری با قدردانی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال اظهار کرد: مردم ایران اسلامی همواره و در تمامی صحنه‌ها پشتیبان نظام و رهبری بودند و هستند.
به گزارش نامه نیوز وی با بیان اینکه مسئولان این حضور پرشور مردمی را به حساب عملکرد خود نگذارند اضافه کرد: البته ما منکر تلاش‌های مسئولان نیستیم اما آنچه که مسلم بوده مشکلات معیشتی بسیاری گریبان‌گیر مردم است و رفع معضل اشتغال جوانان بسیار مهم و حیاتی است.
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مشکلاتی از جمله بالا رفتن سن ازدواج و پایین آمدن دوام ازدواج ازجمله مواردی است نباید مسئولان همانند کبک سرشان را زیر برف بگذارند بلکه باید به نیازهای اصلی مردم بپردازند.
این نماینده با اعلام اینکه مسئولان باید واقع‌بینانه‌تر برخورد کنند خاطرنشان کرد: مسأله اصلی این است که مردم با مشکلات معیشتی بسیاری مواجه هستند که باید مشکلات را از دوش مردم برداریم.
دامادی با اشاره به نزدیک شده به ایام پایانی سال و در پیش بودن عید نوروز اظهار کرد: مشکلات همچنان پابرجاست با توجه به اینکه ما با مردم سروکار داریم و گلایه‌های مردم را می‌شنویم و البته به مسئولان انتقال می‌دهیم.
وی با تأکید بر اینکه ما به دشمنان ثابت کردیم که امت واحد و پشتیبان آرمان‌های انقلاب اسلامی هستیم گفت: این مسائل هشدار جدی برای مسئولان است که از خواب خرگوشی بیدار شوند و به مسائل اساسی جامعه بپردازند.
منبع: افکار نیوز
مسئولان مشکلات اینکه اسلامی پرشور نماینده بسیاری معیشتی ازدواج بپردازند ساری مسائل البته نگذارند پابرجاست همچنان دامادی اظهار پشتیبان مردمی عملکرد