برگزیده ها
خنثی‌سازی توطئه آمریکا برای تغییر نظام ایران و ناامید کردن اغتشاشگران؛ دو نتیجه راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن

مازندمجلس: نایب رئیس مجلس گفت: شاهد بودیم راهپیمایی‌ 22 بهمن در سراسر کشور تماماً با شکوه برگزار شد و آنها نتوانستند به حرکت‌های خود ادامه دهند؛‌ در واقع مردم حرکت‌های آنها را نپذیرفتند و همراهی نکردند.

مازندمجلس:علی مطهری نماینده مردم تهران و نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن سال جاری اظهار داشت: راهپیمایی 22 بهمن امسال از دو جهت اهمیت داشت.

وی افزود: یکی از اهمیت‌های این راهپیمایی به خاطر حوادث دی‌ماه گذشته بود، که به هر حال عده‌ای برای آسیب‌‌زدن به نظام جمهوری اسلامی برنامه‌ریزی کرده بودند و انتظار داشتند که آن حوادث تا 22 بهمن کشیده شود و آسیبی به راهپیمایی 22 بهمن زده شود.

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: اما ما دیدیم که درست برعکس شد و شاهد بودیم راهپیمایی‌ 22 بهمن در سراسر کشور تماماً با شکوه برگزار شد و آنها نتوانستند به حرکت‌های خود ادامه دهند؛‌ در واقع مردم حرکت‌های آنها را نپذیرفتند و همراهی نکردند.

مطهری دومین اهمیت راهپیمایی 22 بهمن امسال را به سبب موضع جدید آمریکا حائز اهمیت خواند، یادآور شد: دومین اهمیت از نظر موضع جدید آمریکا قابل توجه است که چند وقتی است که آشکار، روشن و علنی از تغییر نظام در ایران صحبت و بیان می‌کنند که تنها راه تغییر نظام حکومتی در ایران است؛ اینها در حقیقت گستاخی خود را نشان می‌دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: طبیعی است که این راهپیمایی‌هایی که در 22 بهمن امسال انجام شد و مردم حضور خودشان را به صورت خیلی با شکوه و پرشور نشان دادند، آن دو پدیده ذکر شده را خنثی کردند و در واقع آنها را ناامید کردند که بتوانند به آسانی به هدف خود برسند.

راهپیمایی اهمیت امسال مطهری تغییر آمریکا اسلامی دومین مجلس حرکت‌های شورای گفت‌وگو ناامید حوادث