برگزیده ها

مازندمجلس: اسرائیل با انتشار یک گزارش تحت عنوان «جنگ جدید حزب الله در صفحات اجتماعی» از ارسال پیام‌های کوتاه حزب الله به اسرائیلی‌ها در واتساپ، ابراز نگرانی کرد.

مازندمجلس: پایگاه خبری العهد نوشت: شبکه 10 تلویزیون اسرائیل با انتشار یک گزارش تحت عنوان «جنگ جدید حزب الله در صحفات اجتماعی و یا دنیای دیجیتال» از ارسال پیام های کوتاه حزب الله به اسرائیلی ها در واتساپ، ابراز نگرانی کرد. در این گزارش تلویزیونی آمده است، حزب الله با استفاده از شبکه های اجتماعی توانسته است در زندگی شخصی ما نفوذ کند که این بیانگر پیشرفت تمام و کمال در دنیای دیجیتال و شبکه های اجتماعی و ارسال پیام های متنی با استفاده از واتساپ برای اسرائیلی ها است. در همین ارتباط «تسبی یحزقلی» کارشناس شبکه ده اسرائیل گفت: آنچه از سوی حزب الله انجام گرفته بسیار مهم بوده و با چیزی که از دشمن عربی به یاد داریم، متفاوت است. در دهه نود نیز که جنگ با حزب الله در کمربند امنیتی در جریان بود، هرگروه حزب الله یک تصویر بردار برای ثبت نبرد داشت و در برخی موارد این عکس ها مهم تر از عملیات بود.
وی افزود: بی تردید حزب الله به میزان زیادی در دنیای دیجیتال و رسانه های جدید از جمله واتساپ، توییتر،اینستاگرام و فیسبوک سرمایه گذاری کرده است و عجیب اینکه در این خصوص در هیچ کشور عربی مشابهی ندارد.
دیجیتال واتساپ اجتماعی دنیای گزارش استفاده اسرائیلی ارسال اسرائیل زندگی