برگزیده ها

مازندمجلس: سر کرده گروه تروریستی القاعده با انتشار فایل صوتی، از بی‌تدبیر اخوان المسلمین بعد از انقلاب 2011 مصر انتقاد کرد و خواستار سرنگونی رئیس جمهوری مصر با توسل به اسلحه شد.

مازندمجلس: سرکرده گروه تروریستی القاعده طی فراخوانی، از اتباع خود خواست علیه رئیس جمهوری مصر اقدام مسلحانه انجام دهند.
گروه تروریستی القاعده امروز (جمعه) فایل صوتی بدون تاریخ از سرکرده خود «ایمن الظواهری» در کانال تلگرامی وابسته به این گروه منتشر کرد.
به گزارش شبکه تلویزیونی «ان‌.بی.ان» لبنان، ظواهری در این فایل صوتی با انتقاد از عملکرد اخوان المسلمین مصر می‌گوید آنچه مصری‌ها در انقلاب 2011 مصر انجام دادند همه به هدر رفته است.
سرکرده القاعده دلیل شکست انقلاب 25 ژانویه مصر را "به حکومت رسیدن رهبران کوچکی" می‌داند که به جای اقدام مسلحانه، به روش‌های مسالمت آمیز روی آورده‌اند.
به گفته ایمن الظواهری، این رهبران اخوانی توده‌های مردم مصر را فریب داده و به این درک نرسیده‌اند که تفاهم با نظام‌های عربی باعث از بین رفتن انقلاب این کشور شده است.
وی دولت عبدالفتاح السیسی، رئیس جمهوری مصر را «رژیمی مرتد و فاسد» خواند که باید برای ریشه کن کردن آن دست به سلاح برد.
همزمان با تهدید القاعده، گروه تروریستی داعش نیز این هفته با انتشار ویدیوی، درباره شرکت کردن مصری‌ها در انتخابات ریاست جمهوری مصر هشدار داد و گفت که در روزهای انتخابات به مراکز اخذ رأی حمله خواهد کرد.
انتخابات ریاست جمهوری مصر در سایه حذف رقبای عبدالفتاح السیسی در روزهای 26 تا 28 مارس (هفتم تا نهم فروردین) برگزار شود.
القاعده سرکرده جمهوری انقلاب انتخابات مسلحانه اقدام السیسی تروریستی ریاست روزهای عبدالفتاح مصری‌ها گزارش الظواهری رهبران