برگزیده ها
معاون سفارت عمان با مدیرعامل افق کوروش دیدار کرد/ دعوت از شرکت افق کوروش برای سرمایه گذاری در عمان

مازندمجلس: معاون سفارت عمان در دیدار با مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش با تاکید بر گسترش و تقویت همکاری های ایران و عمان در جهت ایجاد فروشگاه های زنجیره ای ایرانی در عمان، از شرکت افق کوروش برای سرمایه گذاری در این کشور دعوت کرد.

مازندمجلس: معاون سفارت عمان در دیدار با مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش با تاکید بر گسترش و تقویت همکاری های ایران و عمان در جهت ایجاد فروشگاه های زنجیره ای ایرانی در عمان، از شرکت افق کوروش برای سرمایه گذاری در این کشور دعوت کرد.

به گزارش ایلنا، سلطان بن راشد القتبی معاون سفارت عمان در دیدار با مدیرعامل شرکت فروشگاه های همواره تخفیف افق کوروش خواهان گسترش همکاری های تجاری دو کشور و راه اندازی فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در عمان شد. 

معاون سفارت عمان در این دیدار ضمن اعلام حمایت از راه اندازی فروشگاه های زنجیره ای ایرانی در کشور عمان گفت: هم اکنون بستر مناسبی برای حضور فروشگاه های زنجیره ای با برندهای ایرانی در کشور عمان فراهم است و برندهای ایرانی همچون شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش که به لحاظ تعداد شعب و نیروی انسانی شاغل در این مجموعه، هم اکنون بزرگترین فروشگاه زنجیره ای ایران محسوب می شود،  با تاسیس و راه اندازی شعب و عرضه محصولات ایرانی می توانند به فعالیت در کشور عمان بپردازند.

وی به حضور فروشگاه های زنجیره ای از دیگر کشورهای همسایه در عمان اشاره کرد و در عین حال با توجه به روابط دیرینه و دوستانه دو کشور ایران و عمان، بر بهره گیری از فرصت ها و توانمندی های دو کشور به منظور گسترش فعالیت های اقتصادی و تجاری تاکید نمود.

رئیس بخش اقتصادی سفارت عمان همچنین در مورد تسهیلات ویژه این کشور برای راه اندازی فروشگاه زنجیره ای با برند ایرانی نیز گفت: دوﻟﺖ ﻋﻤﺎن ﺑﻪ ﻣﻨﻈﻮر اﻓﺰاﻳﺶ ﺳﻄﺢ ﺳﺮﻣﺎﻳﻪ ﮔﺬاری داﺧلی و ﺧﺎرجی در ﺑﺨﺶ ﻫﺎی تجاری و اقتصادی، مشوق هایی در نظر گرفته است تا اﻧﮕﻴﺰه ﺳﺮﻣﺎﻳﻪ ﮔﺬاران ﺑﺮای ﺣﻀﻮر در اﻳﻦ ﺑﺴﺘﺮ اﻗﺘﺼﺎدی افزایش یابد که می توان به معافیت سرمایه گذاران از پرداخت مالیات تا 10 سال ابتدای فعالیت، معافیت گمرکی برای ورود ﻣﻮاد اوﻟﻴﻪ و ﺗﺠﻬﻴﺰات ﺻﻨﻌتی و ﻛﺎرﺧﺎﻧﻪ ای و مالکیت صد در صد سرمایه گذاران خارجی برای ثبت شرکت و سرمایه گذاری در عمان اشاره کرد.


در ادامه این دیدار،  امیرخسرو فخریان مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش نیز ضمن ابراز خرسندی از تقویت همکاری های دو جانبه نسبت به ایجاد و راه اندازی فروشگاه های زنجیره ای ایرانی و همچنین عرضه اقلام و محصولات ایرانی در عمان استقبال کرد.


فخریان در عین حال ایجاد و گسترش فروشگاه های زنجیره ای ایرانی و عرضه محصولات ایران در کشور عمان را در راستای تحکیم و تعمیق روابط اقتصادی دو کشور تاثیرگذار ارزیابی کرد و در ادامه پیرامون راهکارهای پیش رو برای پایداری و گسترش همکاری ها، حضور فعال شرکت های ایرانی در مسقط و تسهیل شرایط برای سرمایه گذاران ایرانی گفت و گو و تبادل نظر صورت گرفت.


در پایان این دیدار، سلطان بن راشد القتبی نایب رئیس سفارت عمان از مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای همواره تخفیف افق کوروش و هیات همراه برای بازدید از عمان و نظام خرده فروشی این کشور دعوت کرد. 

فروشگاه زنجیره کوروش ایرانی سرمایه دیدار سفارت مدیرعامل گسترش معاون همکاری اقتصاد گذاران محصولات فعالیت اندازی تجاری اقتصادی گذاری ایجاد همچنین ﺳﺮﻣﺎﻳﻪ معافیت ادامه فخریان القتبی تقویت تاکید سلطان اکنون اشاره برندهای روابط