برگزیده ها

مازندمجلس: راه شهیدان، عماد و جهاد مغنیه و دیگر شهیدان فلسطین، لبنان و عراق استمرار و جبهه مقاومت وسعت پیدا خواهد کرد. ما از خداوند می‌خواهیم که با نجات اسلام و مسلمین ما را توفیق دهد

مازندمجلس: به گزارش نامه نیوز میزان نوشت: «حاج قاسم» مردی است که سخنان و مواضع و تصمیماتش عاملی تعیین‌کننده در تحولات راهبردی منطقه است؛ سرداری که خود را «سرباز صفر ولایت» می‌داند و در عین حال به نامه‌ها و پیام‌های عالی‌رتبه‌ترین مقامات آمریکایی بی‌اعتناست.
سردار قاسم سلیمانی در سخنرانی‌های اخیر خود، مواضع قابل تاملی اتخاذ کرده است؛ سخنرانی‌هایی که در سطح داخلی و خارجی بازتاب وسیعی داشتند.
دشمنان هیچگاه نمی‌توانند بر ایران اسلامی غلبه کنند سردارسرلشکر پاسدار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه، پنجم مهرماه در جمع مردم اصفهان در هیئت رزمندگان اسلام، اظهار کرد: همه عالم اسلامی امروز به جمهوری اسلامی تکیه کرده‌اند، چطور می‌خواهید با این قدرت جمهوری اسلامی مقابله کنید. شما هیچ‌وقت نمی‌توانید مسئله فلسطین را از ایران جدا کنید. جمهوری اسلامی برخلاف مستکبرین به حمایت از مردم مظلوم لبنان برخواست و پوزه آنان را در این عرصه به خاک مالید. فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمنان نمی‌توانند هیچ غلطی بکنند، خطاب به آن‌ها گفت: ما صحنه‌های خیلی سخیفی از شما درصحنه‌های گوناگون دیده‌ایم؛ قدرت جمهوری اسلامی قدرت ماندگار مذهبی اسلامی است که در دل همه مظلومان منطقه جای گرفته است. وی با بیان اینکه در هر تقابلی با دشمن، نه‌ تنها ایران منزوی نشده بلکه بیش‌ازپیش عزتمند‌تر شده است، گفت: در سایه‌سار رهبری مقتدر و هوشمند، دشمنان هیچگاه نمی‌توانند بر ایران اسلامی غلبه کنند.
ای کاش بجای پرچم من را ده‌بار آتش می‌زدند
سردار قاسم سلیمانی روز شنبه بیست و سوم دی ماه طی سخنانی در هجدهمین نشست عمومی «بصیرت؛ یادبود سومین سالگرد عروج آسمانی شهید مدافع حرم مهدی نوروزی» با بیان اینکه گاهی آدم‌های بزرگ ما حرف‌های خطاآلود استراتژیک می‌زنند تصریح کرد: می‌گویند ما چرا در سوریه نبرد کردیم؟ خب، به این سبب که یک رژیم گمراه و گستاخی همچون رژیم صهیونیستی با دارا بودن بیش از ۳۰۰ کلاهک هسته‌ای و با اتخاذ استراتژی جنگ پیش‌دستانه، هر توانایی را قبل از فعلیت یافتن نابود و بمباران می‌کند؛ اما امروز جمهوری اسلامی با عزت و اقتدار در برابر چنین رژیمی ایستاده است و دلیل آن علاوه بر سربازان نژادی خود در درون کشور، سربازان دیگری هستند که در نقاط دیگر، این دشمن را متوقف کرده‌اند. فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: من وقتی صحنه نابخردانه آن نادان در آتش‌زدن پرچم ایران را دیدم خیلی دلم سوخت؛ گفتم‌ای کاش به‌جای پرچم من را (نه تصویر من را) بلکه من را ده بار آتش می‌زدند؛ چرا که ما برای سرافرازی این پرچم در هر قله‌ای ده شهید داده‌ایم.وی با بیان اینکه گلوله برفی گروه‌های تروریستی تکفیری در سوریه شکل گرفت و با اشغال ۷۰ درصد از خاک این کشور به عراق نیز رسیدند و تا نزدیکی بغداد پیش رفتند و تبدیل به بهمن و هیولا شدند، گفت: یک زلزله ۵ ریشتری، یک شبِ تهران را به هم می‌ریزد؛ خب تصور کنید داعش وارد کشور ما می‌شد؛ این چه عقلی است؟ اگر آن فداکاری‌ها نمی‌شد، امروز در خیابان‌های ما چه اتفاقاتی می‌افتاد؟ من صحنه‌های عجیب زیادی دیدم از آنچه در سنجار گذشت تا اتفاقاتی که درمناطق دیگر افتاد؛ ۲ هزار جوان بیگناه را در نزدیکی یک رودخانه در یک روز سربریدند، خب اگر این هیولا به ایران می‌رسید چه بلایی سر این کشور می‌آمد؟ در هر حال خداوند ما را پیروز گرداند.
آنهایی که پای سفره نظام نشسته‌اند و پُز اپوزیسیون می‌دهند کار غلطی می‌کنند
سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه که در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن شهر کرمان حاضر شده بود، در جمع خبرنگاران حاضر شد و با بیان اینکه «بعضی از عملیات روانی دشمن می‌هراسند و این ترس را به جامعه تلقین می‌کنند»، اظهار کرد: این کار اشتباه است، در واقع این دشمن است که از ما می‌ترسد. جامعه باید با حکمت نه با ترساندن، اداره شود.وی تصریح کرد: برخی از کسانی که ادعای پیروی از خط امام (ره) دارند به جای نوشتن نامه سرگشاده و انتقادآمیز به بیگانگان و دشمنان و بدخواهان به، ولی فقیه زمانه خود نامه می‌نویسند. آیا این معنی پیروی از خط امام (ره) است؟ این غلط است که برخی پای سفره نظامی باشند که خون ۲۰۰ هزار شهید پای آن ریخته شده، اما پُز اپوزیسیونی بدهند.
قصاص خون عماد، برچیده شدن رژیم کودک‌کش صهیونیستی استسردار سرلشکر قاسم سلیمانی صبح روز پنجشنبه (۲۶ بهمن) در مراسم گرامیداشت دهمین سالگرد شهادت «عماد مغنیه»، اظهار کرد: عماد مرد اتفاقات ناگهانی بود. تمام درگیری او با رژیم صهیونیستی علی‌رغم برنامه‌ریزی‌های این رژیم، در تمام عملیات‌ها با یک غافلگیری بزرگ روبه‌رو می‌شد. عملیات انصاریه بزرگترین شکست دشمن بود که با فکر عماد مغنیه طرح‌ریزی شده بود. یکی از اقدامات نیروی دریایی رژیم صهیونیستی بستن تمام راه‌ها به لنبان بود؛ اما در جنگ ۳۳ روزه عماد غافلگیری جدیدی را برای دشمن رقم زد.سرلشکر سلیمانی ادامه داد: عماد شخصیت غیرقابل تکراری در نوع خودش است؛ اما اسلام در درون خودش پیوسته شخصیت‌های جدیدی را تربیت و عرضه می‌کند و این راه به انتها نمی‌رسد.وی با بیان اینکه دشمن باید بداند شلیک یک موشک، قصاص خون عماد نیست، تصریح کرد: قصاص خون عماد و همه عماد‌هایی که در فلسطین و لبنان و ایران با توصیه رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده‌اند، برچیده شدن این رژیم کودک‌کش و صهیونیستی است. دشمن می‌داند این امر حتمی است.فرمانده نیروی قدس سپاه افزود: رژیم صهیونیستی ماندنی نخواهد بود. اعمال این رژیم نشان می‌دهد این رژیم پایدار نخواهد بود و هیچ عوامل پایداری از آن دیده نمی‌شود. اعمال رژیم صهیونیستی نشان ناپایداری این رژیم است که وحشت و دست و پازدن‌های آن‌ها را می‌بینیم.سرلشکر سلیمانی خاطرنشان کرد: راه شهیدان، عماد و جهاد مغنیه و دیگر شهیدان فلسطین، لبنان و عراق استمرار و جبهه مقاومت وسعت پیدا خواهد کرد. ما از خداوند می‌خواهیم که با نجات اسلام و مسلمین ما را توفیق دهد
اسلامی صهیونیستی سلیمانی نیروی اینکه فرمانده جمهوری مغنیه دشمنان فلسطین لبنان سرلشکر مواضع تصریح امروز اسلام نمی‌توانند اظهار شهیدان پیروی جامعه عملیات اعمال خداوند نخواهد غافلگیری شهادت جدیدی اتفاقاتی کودک‌کش برچیده آن‌ها اتخاذ هیچگاه می‌داند منطقه سردار کرده‌اند پاسداران سربازان نزدیکی سوریه سالگرد صحنه‌های هیولا