برگزیده ها
قیمت کالاهای اساسی در فروشگاه های شهروند کاهش می‌یابد

مازندمجلس: مدیر عامل شرکت شهروند از کاهش قیمت 10 الی 30 درصدی برخی کالاهای اساسی در فروشگاه های شهروند خبر داد.

مازندمجلس: مدیر عامل شرکت شهروند از کاهش قیمت 10 الی 30 درصدی برخی کالاهای اساسی در فروشگاه های شهروند خبر داد.

به گزارش ایلنا، مسعود سریع القلم مدیر عامل شرکت شهروند با اعلام این که در راستای تدابیر شهردار تهران مبنی بر حمایت از اقتصاد خانوار و کمک به تعدیل سازی قیمت انواع کالا در سطح شهر، طرح کاهش قیمت کالا از اوایل بهمن ماه در فروشگاه های شهروند آغاز شده است، گفت: در حال حاضر پس از رایزنی با تامین کنندگان گروه کالایی خشکبار و انواع کالاهای پلاستیکی، توانستیم نرخ تمام شده این محصولات را بین 10 الی 30 درصد کاهش دهیم.

مدیر عامل شرکت شهروند با اعلام این که کاهش قیمت مذکور، علاوه بر رایزنی با تامین کننده گان، با کاهش سود دریافتی از فروش اقلام توسط مجموعه فروشگاه های شهروند نائل شده است، افزود: کاهش قیمت کالاهای پلاستیکی از 5 بهمن ماه آغاز شده است.در گروه خشکبار نیز با توجه به قرار گرفتن در آستانه سال جدید، شاهد افزایش تقاضا برای خرید برخی از محصولات مانند پسته، گردو، بادام و ... هستیم از این روز محصولات مذکور نیز از 25 بهمن ماه با کاهش قیمت همراه بوده است.

وی در تشریح جزئیات طرح کاهش قیمت کالا در فروشگاه های شهروند با تاکید بر این که کاهش قیمت برای هر محصول به صورت دائمی در نظر گرفته شده است، خاطر نشان کرد: در واقع قیمت گذاری انواع کالا در جشنواره های تخفیفی به صورت طرح مجزایی است.
این مقام مسئول در پایان اذعان داشت: طرح کاهش قیمت در فروشگاه های شهروند از اوایل بهمن ماه آغاز شده و به تدریج برای برخی از اقلام اساسی نیز اجرایی خواهد شد البته شناخت محصولات و تخفیفات مورد نظر، بررسی های کارشناسی می طلبد و امید می رود در آینده ای نه چندان دور به مرحله اجرا برسد.

 

شهروند فروشگاه کالاهای محصولات انواع اساسی پلاستیکی اقلام خشکبار مذکور اوایل اعلام راستای رایزنی تامین