برگزیده ها

مازندمجلس: نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از معرفی سه نماینده رییس‌جمهور برای بررسی سوال از رییس‌جمهور در این کمیسیون خبر داد.

مازندمجلس: سیدناصر موسوی لارگانی اظهار کرد: در پی ارجاع سوال از رییس‌جمهور به کمیسیون اقتصادی، آقایان نهاوندیان، سیف و کرباسیان به عنوان نماینده رییس‌جمهور برای بررسی سوال از رییس‌جمهور به کمیسیون اقتصادی معرفی شدند.
وی با اشاره به اینکه سوال از رییس‌جمهور با امضای ۷۶ نماینده به کمیسیون اقتصادی ارجاع شده بود، گفت: در عین حال تعدادی از امضاکنندگان امضای خود را پس گرفتند و تعداد امضاها کاهش یافت اما مجددا در صحن علنی مجلس از سوال‌کنندگان امضا جمع‌آوری شد با این شرط و تعهد که امضایشان را پس نگیرند.
موسوی لارگانی خاطرنشان کرد: تا روز چهارشنبه که من در مجلس بودم حدود ۵۴ نفر مجددا سوال از رییس‌جمهور با همین شرط که امضایشان را پس نگیرند امضا کردند. به عنوان مثال من که جزو ۷۶ امضاکننده اول بودم، مجددا با شرط پس نگرفتن، سوال از رییس‌جمهور را امضا کردم و به نظر می‌رسد احتمالا هنوز سوال نصاب لازم را داشته باشد.
نایب رییس کمیسیون اقتصادی ملجس در پایان با بیان اینکه طرح سوال از رییس‌جمهور با امضای یک چهارم کل نمایندگان قابل بررسی است، گفت که احتمالا این موضوع در هفته جاری در دستور کار مجلس قرار گیرد.


رییس‌جمهور کمیسیون اقتصاد اقتصادی امضای مجددا بررسی کرباسیان احتمالا امضایشان نگیرند اینکه نماینده ارجاع لارگانی نمایندگان نهاوندیان عنوان موسوی