برگزیده ها
انتقاد نمایندگان به برخی عزل و نصب‌ها در وزارت علوم/ غلامی: مشکل اکثر دانشجویان بورسیه مرتفع شده است

مازندمجلس: عضو هیات رئیس ه فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس، گفت: وزیر علوم عنوان کرد که مشکل اکثر دانشجویان بورسیه حل شده و آنها هم که پذیرفته نشده‌اند ادله وزارت علوم را برای رد آنها پذیرفته‌اند.

مازندمجلس:عباس گودرزی نمایندم مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به نشست امروز فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با وزیر علوم،‌تحقیقات و فناوری گفت: این جلسه با هدف هم‌اندیشی در خصوص دانشگاه‌ها برگزار شد و نمایندگان نقطه نظرات خود را پیرامون مسائل مختلف در حوزه دانشگاه‌ها مطرح کردند.

وی افزود: نمایندگان در این جلسه به یکسری عزل و نصب‌ها در وزارت علوم انتقاد داشتند و نسبت به برخی رویه‌های موجود در این وزارتخانه گله‌مند بودند و پیشنهاد کردند که از نقطه نظرات نمایندگان در وزارتخانه بیشتر استفاده شود.

عضو هیات رئیسه فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهار داشت: غلامی در این نشست بر این نکته تاکید داشت که معتقد به تعامل بین مجلس و دولت است و بر حفظ مصالح نظام و توجه به منویات مقام معظم رهبری تاکید کرد.

گودرزی خاطرنشان کرد: در این جلسه نمایندگان بر این نکته تاکید داشتند که نیروهای مومن در دانشگاه‌ها مورد حمایت قرار گیرند.

وی در پایان افزود: در ارتباط با بورسیه‌ها نیز وزیر گزارشی را ارائه کرد و عنوان کرد که تقریبا مشکل اکثریت دانشجویان بورسیه حل شده و در موارد معدودی هم که وجود داشت خود این افراد دلایل وزارتخانه را پذیرفتند.

 

نمایندگان وزارتخانه گودرزی دانشگاه‌ها تاکید ولایی فراکسیون نظرات افزود داشتند غلامی انتقاد نصب‌ها وزارت دانشجویان بورسیه